Jag slog nästan av lillfingret mot fotpinnen en gång. Numera använder jag alltid spärrskaft så det blir frikopplat när kolven vänder..Supermoto skrev:Vet inte hur det ser ut på 02orna men till 03 är ju en del el, som sitter illa till på åtminstone 01, flyttad så att lossa kylaren känns faktsikt onödigt. Tycker iaf jag.
Det som skulle kunna betraktas som problem är ju att man kan slå sönder händerna totalt mot fotpinnen när kolvfan vänder längst upp.


