Okej
Folkilsk
Jag höttar med näven åt alla jag ser 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Äsch. Jag är ju nästan lika rädd när jag kör i 50 km/h. Ska jag vara helt ärlig, så är jag faktiskt rädd 99% av tiden på hojen.
Nä, jag är inte direkt ny på det här med tvåhjulingar. Har kört cross i tämligen många år. Men där hälsade man inte på varann.
Ja. Jag vill dö.
![]()
Snart kommer en tid då du vågar vinka, jag lovar...![]()
Äsch. Jag är ju nästan lika rädd när jag kör i 50 km/h. Ska jag vara helt ärlig, så är jag faktiskt rädd 99% av tiden på hojen.
Nä, jag är inte direkt ny på det här med tvåhjulingar. Har kört cross i tämligen många år. Men där hälsade man inte på varann.
Ja. Jag vill dö.
Varför inte heja på glidare, ni som inte gör det?
Så han ska åka några bandagar för att lära sig att släppa styret och vinka ordentligt?Du låter lite osäker men det kan du råda bot på,,,,, nästa sommar tar du och bokar några bandagar och så börjar du i lugnt tempo och försöker hitta en lugn fin rytm och håller ett tempo där du har koll på hojen, sen ökar du tempot allt efter som du känner dej säker,,,,,, och du, ge fan i att jaga de du inte hinner med.
Glidare hälsar dock aldrig, och inte jag på dem heller.
Att hälsa betyder enligt mig bara "Hej".
Så han ska åka några bandagar för att lära sig att släppa styret och vinka ordentligt?
-Jag kan vinka,jag är inte rädd![]()
Nej nej, att hälsa betyder:
"Hej, fyfan vad härligt det är att glida fram med 100+ hästar vrålandes under pungen, och ja, jag har fortfarande lite småstånd i stället sen förra kurvan!"
![]()
En sån där svart. Tyskt svart.
QUOTE]
Ehurmmm..... *host*
Kära Mr Falubo27!
En KTM är aldrig någonsin snyggt tyskt svart, den är bedårande Österrikiskt svart!
"Hoj: KTM 950 Supermoto -07 Så där snyggt tyskt svart"
ge fan i att jaga de du inte hinner med.
Nu är ju inte alla lika modiga som du och jag![]()
,,,,,,,, jag tänkte nog mer på att den rädde mannen skulle bli lite vän med hojen så han kan vinka,, så han inte skämmer ut oss sporthojare
Nej nu![]()
![]()
![]()
när jag ser på motorcross så flyger ni ju hur långt som helst och dessutom vinkar i luften
![]()
Inte österrikiskt svart då?
När började man tillverka katooms i Tyskland?
Jag hälsar när jag kan dvs för det mesta. Ibland är man lite sen att upptäcka en mötande MC-ist, speciellt på motorväg. Man känner sig lite halvtaskig när man blir hälsad på men inte hinner hälsa tillbaka.
Normalt hälsar jag inte på motorväg, men om någon hälsar på mig så hälsar jag tillbaka........
QUOTE]
Ehurmmm..... *host*
Kära Mr Falubo27!
En KTM är aldrig någonsin snyggt tyskt svart, den är bedårande Österrikiskt svart!
"Hoj: KTM 950 Supermoto -07 Så där snyggt tyskt svart"
Men det var då fan...Min motorcykel är TYSKT svart även om allt annat är tillverkat i Österrike.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |