Sulis
Elite som fän..
hälsar på alla (inkl. bilar) 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men det var då fan...Min motorcykel är TYSKT svart även om allt annat är tillverkat i Österrike.
Ja visst är det konstigt med glidare eller blyslädar som jag kallar de, ju mer standard de åker ju mindre hälsar de, jag hälsar nästan alltid.
man kan ju hälsa med foten också![]()
Jag fick lära mig i en annan tråd här på forumet att hälsningen har sitt ursprung i att "Jag har inte passerat någon polis på sistone. Vägen är fri för dig" och det försöker jag följa när det gäller hälsningen.
Färgen är alltså tillverkad i Tyskland? Har hört att de bara tillberkar brunt och rosa där, men jag kan ha fel.
Jag hälsar bara på snygga hojar (skojar!)
4.3 § Farbröder på kromsläde skall enbart, om inget annat är föreskrivet, hälsa på förekommande modeller: kromsläde. Hälsningen ska utföras på ett sådant sätt att anstöt ej kan väckas. Sedlighet skall i alla hänseenden beaktas vid framförandet av kromsläde. Olovliga hälsningar kan vid uppsåt eller upprepade förseelser leda till åtal. Straffet är stadgat till böter och fängelse samt villkorlig dom, skyddstillsyn och överlämnande till särskild vård. Om brottet ses som ringa kan i förekommande fall personen dömas till ett livslångt tvång att bära fransiga skinnbyxor.
jag brukar visa mitt fingret o jucka lite med armen från armbågen lite upp o ner...speciellt på bulten
brukar få stopp på det här löjliga hälsandet hela tiden...fan ska jag hälsa på muppar för ?????
kul en två ggr men sen e det stopp...
Alltså- ser ni en svart k7a på bulten som ger fingret i 180 , då vet ni vart det ska skickas hat pm:=
Det här var en perfekt tråd för alla som ville tala om att de kan släppa styret i hiskeliga hastigheter![]()
Det här var en perfekt tråd för alla som ville tala om att de kan släppa styret i hiskeliga hastigheter![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |