Det är väldigt tufft att vara lapplisa.

Status
Ej öppen för fler svar.
Last edited:
Jaha, nu vet vi varför någon här är så jävla bitter.

Jaha, nu vet vi varför någon här är så jävla bitter.

:D :tummenupp

Vi som har ordentlig humor och inte är inskränkta mesar
som blir slagna av våra fruar och skriver insändare,
vi borde ha vårt eget privata forum, OT Deluxe där det släpps in
max ett rikspucko åt gången som vi kan skratta åt :tummenupp :yoparty

Det var ju jävligt förnedrande för han som blev blöt. Man bör nog vara gammal mobbare för att tycka att det är kul. Att ge sig på en ensam kille sådär var lågt som fan.

:rofl

Du får gå igång på vad som helst, bryr mig inte så länge det inte skadar någon.
Jag gillar inte inslaget pga av den totala förnedring som äger rum, man ger sig inte på ordningsmakten, man gör inte bara det.
Jag tycker synd om lapplisan och det är inte bara han som kanske tar skada,han kanske har en son eller en hustru som tar illa vid sig, vad vet vi.

Jag tycker att man ska visa hänsyn mot andra med´människor oavsett vad dom jobbar med.hudfärg, sexualitet mm.
Får jag fråga vad du jobbar med?.

Jag kan inte riktigt förstå det roliga, visst fanns det några på högstadiet som blev inslängda i duschen....men vuxna människor....

Det kan tyckas vara absurt att jämföra med våldtäktsmän....men i grunden så är det samma sak man går i gång på .....förnedelsen.

Det var ju jävligt förnedrande för han som blev blöt. Man bör nog vara gammal mobbare för att tycka att det är kul. Att ge sig på en ensam kille sådär var lågt som fan.

Fruktansvär lågt och lika lågt att försvara det som vissa gör......tycker dessa personer kan rannsaka sig själva och dessutom uppsöka en psykolog för diagnos

Last edited:
vilka jävla idioter som tror att det blir bättre om man kastar lapplisan i vattnet! sånt jävla redneck-pack skulle skjutas:mad:

Eftersom det råkar vara i Malmö kan jag mycket väl tänka mig att lapplisan gjort skäl för 'misshandeln'. De lappar allt och alla hela tiden oavsett om man står fel eller inte. Försök sedan att överklaga. Hade det varit nån annanstans än Malmö hade jag tyckt synd om stackarn men med stor sannolikhet hade han it coming.

På tal om att skjuta sig själv i foten.

Först:
Hur känns det att vara förtryckta av era fruar/flickvänner?
Verkar befriande att få leka tuff på SH? Nå? :)
Sen:
Har du grus i kugghjulen?
......

Du får gå igång på vad som helst, bryr mig inte så länge det inte skadar någon.
Jag gillar inte inslaget pga av den totala förnedring som äger rum, man ger sig inte på ordningsmakten, man gör inte bara det.
Jag tycker att du har en osund och oförtjänad respekt
för lapplisor, Jag kan hålla med om att man låter dom sköta sitt jobb,
men vi vet inte vad som hände före vad vi ser i klippet, vissa människor är rövhål.

Jag tycker att man ska visa hänsyn mot andra med´människor oavsett vad dom jobbar med.hudfärg, sexualitet mm.
Får jag fråga vad du jobbar med?.
Egen firma, IT

Träffar inte på några negrar eller bögar,
har inget emot dom heller för den delen.

Det kan tyckas vara absurt att jämföra med våldtäktsmän....men i grunden så är det samma sak man går i gång på .....förnedelsen.
Snarare hämnden som är mycket ljuv.

Om killen bara skrev ut en bot för en som parkerat mitt i gatan :rolleyes:
Så kan jag hålla med dig om att det är onödigt, trots det är det mycket roligt att titta på :tungan

Sen kanske du har övermänsklig empati och tar hand om vilda djur,
men även du måste insé att alla inte tycker lika, det betyder inte att du
alltid har rätt, hur rätt det än känns :tummenupp

(OBS: läste igenom nu och insåg att det kan tolkas som att
du gjorde fel med kattskrället, jag menade inte det!)

Last edited:

Glädjer mig trots allt att se att det stora flertalet inte tycker att det är roligt,
Här har du en filmsnutt till som du kan försöka stärka ditt självförtroende med.
http://www.youtube.com/watch?v=8KqwliWk3Q0&feature=related

Då säger vi såhär då, på bönders vis så att alla begriper:

Kan alla som totalt avsaknar humor bara dra åt helvete? Och låta oss som tycker om att skratta åt lustifikationer få fortsätta med det ifred? Ni får tycka precis VAD ni vill OM vad ni vill, men kan ni göra det nån annanstans?
Ogillar ni klippet som postades så ring jourhavande youtube ansvarig och ta diskussionen med honom.

Och innan nån kommer med "det här är ett forum och vi har rätt att tycka bla bla bla" så har även Bettskena rätt att posta sin lustigfikation. Comprende?

Då säger vi såhär då, på bönders vis så att alla begriper:

Kan alla som totalt avsaknar humor bara dra åt helvete? Och låta oss som tycker om att skratta åt lustifikationer få fortsätta med det ifred? Ni får tycka precis VAD ni vill OM vad ni vill, men kan ni göra det nån annanstans?
Ogillar ni klippet som postades så ring jourhavande youtube ansvarig och ta diskussionen med honom.

Och innan nån kommer med "det här är ett forum och vi har rätt att tycka bla bla bla" så har även Bettskena rätt att posta sin lustigfikation. Comprende?
Du menar alltså att klippet i sig på något vis blir bättre ifall resten av tråden enbart består av ryggdunk och myspysig flock-känsla? Den enda anledningen jag kan komma på är den som bekräftar tesen om mobbningstendeser på ett särdeles fint sätt.

Du menar alltså att klippet i sig på något vis blir bättre ifall resten av tråden enbart består av ryggdunk och myspysig flock-känsla? Den enda anledningen jag kan komma på är den som bekräftar tesen om mobbningstendeser på ett särdeles fint sätt.

Nope. Jag menar mest att folk i allmänhet kan dra åt helvete. :)

Nä men jag börjar ruttna på folks jävla skitnödiga attityd. Flytta till Kina om ni är så jävla kåta på lagar och regler. Det låter ju förfan som om SH håller på att bli nån jävla samlingsplats för gammelkommunister.
Sen sitter samma personer och påstår att andra ha psykiska problem och problem med empati och sympati osv. Vafan prova att slappna av och garva emellanåt så kanske det känns bättre!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion