Det är väldigt tufft att vara lapplisa.

Status
Ej öppen för fler svar.
Oj, vilken tråkig stämning det blev. :näsblod

Bäst att slänga in en "Farbror Frej" för att lätta upp...

[YOUTUBE-ID]--dQLPm-Xg4[/YOUTUBE-ID]

Tänk vad många små länspolismästare det finns i den här tråden.
INGEN här vet ju anledningen till varför de bar bort honom till fontänen, så det är ju rena spekulationer. Han kanske var övernitisk och folk tröttnade helt enkelt.
Jag tycker det var kul. Det delas ut alldeles för lite knogbaguetter i det här landet. :fakta

det låter som ett hot i mina öron...

Det jag säger är att samhället tillika världen hade varit så mycket bättre utan sådana som dig.
Att tycka sådant här roligt tyder på att man haft en bristfällig barnuppfostran, att sedan stå upp för det, visa alla andra att man tycker detta är roligt tyder på att man är dum i huvudet , ofta går dessa två faktorer hand i hand.

Hade det inte varit straffbart att misshandla någon så hade jag med glädje tagit fram basebollträt och besökt dig några våldtäktsmän och djurplågare...
Nu får jag hoppas att någona annan gör det

Tänk vad många små länspolismästare det finns i den här tråden.
INGEN här vet ju anledningen till varför de bar bort honom till fontänen, så det är ju rena spekulationer. Han kanske var övernitisk och folk tröttnade helt enkelt.
Jag tycker det var kul. Det delas ut alldeles för lite knogbaguetter i det här landet. :fakta

Han kanske hade tagit en dam i skrevet och skallat hennes man?
Det där verkar trots allt vara "på landet" och där inträffar sånt.

Det jag säger är att samhället tillika världen hade varit så mycket bättre utan sådana som dig.
Att tycka sådant här roligt tyder på att man haft en bristfällig barnuppfostran, att sedan stå upp för det, visa alla andra att man tycker detta är roligt tyder på att man är dum i huvudet , ofta går dessa två faktorer hand i hand.

Hade det inte varit straffbart att misshandla någon så hade jag med glädje tagit fram basebollträt och besökt dig några våldtäktsmän och djurplågare...

Hej och välkommen till gruppen "Bannad från SH första veckan som medlem". Hur känns det? ;)

Man kan väl för faen inte slänga nån i vattnet för de gör sitt jobb, sen må man tycka vad man vill om lapplisor. Jag ser inte heller det roliga faktiskt.

If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all. - Noam Chomsky

Vissa människor tappar befogenht att yttra sig. I det här fallet du. att tycka det där var kul är en rättighet. Jag tycker hittlertal e kul och det kan Jag inte rå för. Du vill ju misshandla folk och hur sunt är det? Du är i puberteten va? Äh varför svara man ens på ditt inlägg.

Indya

Hej och välkommen till gruppen "Bannad från SH första veckan som medlem". Hur känns det? ;)

Ja jag vet inte än men vi kanske får se sen.
Ja inlägget kanske är lite ur balans men ibland undrar men vad som börjar hända med det svenska folket.
Häromdagen så låg ja bakom en motorcyklist som körde på en katt o bara åkte vidare, tyvärr så dog inte katten utan blev liggandes i diket med båda bakbenen som var helt söndertrasdade .
Där låg denna försvarslösa individ och pep o skrek av smärta, jag ringde min vän som bor i närheten och som är jägare så han sköt katten och det hela var över på 10 min från det att jag ringde.
Hur länge hade katten fått ligga där om inte jag sett hela incidenten....kanske flera dagar...det dröjer väl inte länge innan dessa sjuka individer börjar filma o lägga ut sådant här på youtube heller.
Lyckades faktiskt spåra upp mc-föraren och frågade vad fan han höll på med...
Hans svar var att han varken HADE TID ELLER ORK

Jag läste alldeles nyglinen om hur ungdomar i sthlm hade spelat fotboll med en igelkott .

Nyss läste jag här på sh att en mc-förare och hans tjej blivit inprejade i ett mitträcke och att det verkar som det är ett ungdomar som systematiskt prejar fordonsföra ute på de allmänna vägarna för att sedan lägga ut det på youtube el liknande.

Det är samma med denna man (lapplisa) låt vara att det inte är av lika allvarlig art , men det handlar om psykisk misshandel och total förnedring , går man i gång på det så är min allmänna åsikt den att man har brister när det gäller sympati, empati...det är alltså en brist i intelligensen hos vederbörande person.

Ja jag vet inte än men vi kanske får se sen.
Ja inlägget kanske är lite ur balans men ibland undrar men vad som börjar hända med det svenska folket.
Häromdagen så låg ja bakom en motorcyklist som körde på en katt o bara åkte vidare, tyvärr så dog inte katten utan blev liggandes i diket med båda bakbenen som var helt söndertrasdade .
Där låg denna försvarslösa individ och pep o skrek av smärta, jag ringde min vän som bor i närheten och som är jägare så han sköt katten och det hela var över på 10 min från det att jag ringde.
Hur länge hade katten fått ligga där om inte jag sett hela incidenten....kanske flera dagar...det dröjer väl inte länge innan dessa sjuka individer börjar filma o lägga ut sådant här på youtube heller.
Lyckades faktiskt spåra upp mc-föraren och frågade vad fan han höll på med...
Hans svar var att han varken HADE TID ELLER ORK

Jag läste alldeles nyglinen om hur ungdomar i sthlm hade spelat fotboll med en igelkott .

Nyss läste jag här på sh att en mc-förare och hans tjej blivit inprejade i ett mitträcke och att det verkar som det är ett ungdomar som systematiskt prejar fordonsföra ute på de allmänna vägarna för att sedan lägga ut det på youtube el liknande.

Det är samma med denna man (lapplisa) låt vara att det inte är av lika allvarlig art , men det handlar om psykisk misshandel och total förnedring , går man i gång på det så är min allmänna åsikt den att man har brister när det gäller sympati, empati...det är alltså en brist i intelligensen hos vederbörande person.

Förmildrande omständigheter kanske kan vara att det i många fall beror på att personen har mindervärdeskomplex, känner sig otillräckliga och har/haft problem med att etablera sig på arbetsmarknad/sociala nätverk eller med det motsatta könet

Last edited:
idioter,, och idioter ni som tycker det är roligt... tänk ett steg längre.. karln kanske inte vill vara lapplisa men han gör det för att annars kan han inte föda sin familj .. då får han gå på bidrag och då är han väl en jävel som bara ska ha för det skärp er... och trådskaparen borde vakna så korkade argument.,,

Jag tyckte också att det var lite roligt.. men jag skrattade inte så högt..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti