JoakimL skrev:Som sagt, poliser har varit mobbade som barn och aldrig fått känna på hur det är att ha makten över andra personer, tråkigt men sant![]()
Blev du utslängd ur 125-forumet för att de tyckte du var barnslig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JoakimL skrev:Som sagt, poliser har varit mobbade som barn och aldrig fått känna på hur det är att ha makten över andra personer, tråkigt men sant![]()
ec2bme skrev:De kan jag inte förstå. Han va ju inte speciellt smidig av sig.
Till och med i sin egen berättelse så framstår han ju som en nöt. Tänk då hur de verkligen gick till.
Twosaint! Du ska vara tacksam. Du har ju just upptäckt att dina skattepengar går till nåt vettigt, och inte bara försvinner ner i någon politikers ficka.
PS Jag är långt ifrån "kompis" med alla poliser. Men ibland gör dom ju nåt bra.DS
Twosaint skrev:Nej jag har inte sagt att dom handlade fel, och som flera ovan skriver så ska jag vara glad att jag kommer undan med lite böter, jag har inte förskönat mitt handlande på något sätt och jag tycker ju själv att det var puckat....
Twosaint skrev:Nej jag har inte sagt att dom handlade fel

Thundercat skrev:Varför startade du denna tråden då?![]()
Gott!Twosaint skrev:Ja gårdagen har jag lagt i facket "smarta saker jag gjorde i fyllan". Jag påstår ju inte själv att jag var särskillt bra.
slutade med att jag blev släppt, men var tvungen att bäras ut.

t-rex skrev:Blev du utslängd ur 125-forumet för att de tyckte du var barnslig?

Chris Ash skrev:Äh, polisen i Sverige är för mesiga. Han borde pryglats upp riktigt ordentligt med batongerna varefter 2-3 års fängelse för våldsamt motstånd hade varit lagom. Givetvis i en kall,mörk och fuktig cell med stenbrits och kackerlackor.
Chris Ash skrev:Äh, polisen i Sverige är för mesiga. Han borde pryglats upp riktigt ordentligt med batongerna varefter 2-3 års fängelse för våldsamt motstånd hade varit lagom. Givetvis i en kall,mörk och fuktig cell med stenbrits och kackerlackor.
Twosaint skrev:Jag har aldrig sett dig skriva något vettigt eller smart, någonsin.
Twosaint skrev:Jag har aldrig sett dig skriva något vettigt eller smart, någonsin.
Inte så länge du och din polare Molgan håller er hemma. Då slipper snälla familjefäder få gatstenar i huvudet från små fega kommunister/anarkisterChris Ash skrev:Jaja, bara fortsätt att dalta med de svinen! Detta landet är på väg mot undergång!

Eventuellt uttryckte han sig ironiskt.Twosaint skrev:Jag har aldrig sett dig skriva något vettigt eller smart, någonsin.
valmers skrev:Eventuellt uttryckte han sig ironiskt.
Det är inte bara möjligt, det är sannolikt.Twosaint skrev:Jo det är möjligt, men alla andra inlägg jag sett honom skriva har aldrig innehållit något vettigt. Och nu passade det bra att svara honom.
valmers skrev:Det är inte bara möjligt, det är sannolikt.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |