Det är tacken

JoakimL skrev:
Som sagt, poliser har varit mobbade som barn och aldrig fått känna på hur det är att ha makten över andra personer, tråkigt men sant :hihi

Blev du utslängd ur 125-forumet för att de tyckte du var barnslig?

ec2bme skrev:
De kan jag inte förstå. Han va ju inte speciellt smidig av sig.
Till och med i sin egen berättelse så framstår han ju som en nöt. Tänk då hur de verkligen gick till.

Twosaint! Du ska vara tacksam. Du har ju just upptäckt att dina skattepengar går till nåt vettigt, och inte bara försvinner ner i någon politikers ficka.

PS Jag är långt ifrån "kompis" med alla poliser. Men ibland gör dom ju nåt bra.DS

Nej jag har inte sagt att dom handlade fel, och som flera ovan skriver så ska jag vara glad att jag kommer undan med lite böter, jag har inte förskönat mitt handlande på något sätt och jag tycker ju själv att det var puckat....

Twosaint skrev:
Nej jag har inte sagt att dom handlade fel, och som flera ovan skriver så ska jag vara glad att jag kommer undan med lite böter, jag har inte förskönat mitt handlande på något sätt och jag tycker ju själv att det var puckat....

Du låter rätt bitter ändå.

Thundercat skrev:
Varför startade du denna tråden då? :va

jag vet faktiskt inte, följde nog inte reglerna riktigt
"* Gör ej inlägg när du är / spelar full!"
Sen var jag rätt less när jag kom hem. Men det var småsaker som irriterade mig, som att jag inte fick ett plåster och sedan ska jag bhöva betala sanering av cellen för att jag hade blodat ner den ? menar hade jag fått ett plåster hade det inte blivit blod i cellen...

Twosaint skrev:
Ja gårdagen har jag lagt i facket "smarta saker jag gjorde i fyllan". Jag påstår ju inte själv att jag var särskillt bra.
Gott! :tummenupp
Har också gjort ett och annat som hamnat i det facket, sprit är farligt :D

alla har vi varit fulla och dumma.. :va

Jag var vildare av mig när ja var yngre :huvet
Slogs med polisen m,m Det hela började att jag blev falskt anklagad.
Varvid de slet tag i mig, skulle dra mig till polisstation, jag sa att de skullle släppa, kunde gå själv.
De blev mer hotfulla mot mig, och började att ta i med hårdhandskarna (trotts att jag ej gjort något, bara sagt att jag kunde gå själv)

Blev värre inne på station...De var 4 poliser som höll mig.
Jag blev förbannad och slängde undan dem :huvet
Då blev det farligt, de kallade in alla de hade (för det blev mycket folk utanför polishuset, ca 50 pers)
Blev mycket tumult där inne :död slutade med att jag blev släppt, men var tvungen att bäras ut.
Fick ta ut kryckor dagen efter.

Blev ingen anmälning eller nått, de + jag hade gjort fel.

Finns många incidenter jag kan snacka om.. men håller dem för mig själv.
Nästan alla har varit att jag blivit oskyldigt anklagad :död
Sen har jag lite problem med att jag blir mycket förbannad när folk sliter/ drar i mig.
Det beror på att jag hade en svår uppväxt :död

Så tänk er för när ni är ute, räkna till 10. Eller bit ihop och behärska er.

Haha! var du full när du skrev inlägget också eller?

Om du försöker öppna dörren till en polisbil, tar tag i en polismans krage, & dessutom gör motstånd....hur fan kan du då lipa för att du fick ett skrubbsår på hakan??

Väx upp! :fatta!

Äh, polisen i Sverige är för mesiga. Han borde pryglats upp riktigt ordentligt med batongerna varefter 2-3 års fängelse för våldsamt motstånd hade varit lagom. Givetvis i en kall,mörk och fuktig cell med stenbrits och kackerlackor.

Chris Ash skrev:
Äh, polisen i Sverige är för mesiga. Han borde pryglats upp riktigt ordentligt med batongerna varefter 2-3 års fängelse för våldsamt motstånd hade varit lagom. Givetvis i en kall,mörk och fuktig cell med stenbrits och kackerlackor.

Därefter löses problemet med nakcskott.

Chris Ash skrev:

Jag har aldrig sett dig skriva något vettigt eller smart, någonsin.

Jag tycker Poliser är snälla, de går nästan alltid att snacka med de. Men behöver itne åka på stryk och liknande. Bara man är sansad och snackar. De lyssnar offtast på vad man har att säga. :)

Chris Ash skrev:
Jaja, bara fortsätt att dalta med de svinen! Detta landet är på väg mot undergång!
Inte så länge du och din polare Molgan håller er hemma. Då slipper snälla familjefäder få gatstenar i huvudet från små fega kommunister/anarkister :finger

Twosaint skrev:
Jo det är möjligt, men alla andra inlägg jag sett honom skriva har aldrig innehållit något vettigt. Och nu passade det bra att svara honom.
Det är inte bara möjligt, det är sannolikt.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D