Den stora cross tråden!

Det talas om att isen lagt sig igen uppe i Kilsbergen, bortanför Ånnaboda. Jag och en bunt planerar att dra dit på söndag. Slå på dubbisarna och häng med vetja :tummenupp

Tyvärr får jag åka lillfemti med sopiga däck men det är rätt skoj det oxå :crash

Det talas om att isen lagt sig igen uppe i Kilsbergen, bortanför Ånnaboda. Jag och en bunt planerar att dra dit på söndag. Slå på dubbisarna och häng med vetja :tummenupp

Tyvärr får jag åka lillfemti med sopiga däck men det är rätt skoj det oxå :crash

Fan man har ju inga dubbisar :huvet
Annars hade jag inte tvekat att följa med!

Så mycket stake har jag inte att jag skulle åka på isen idag, sen att man inte är så sugen på att skaffa dubbdäck när vintern aldrig kommer.

Så mycket stake har jag inte att jag skulle åka på isen idag, sen att man inte är så sugen på att skaffa dubbdäck när vintern aldrig kommer.

Äsch!! Bara handla, använde du dem inte i år får de väl ligga och vila sig till nästa år. Dubbisar för isbruk förlorar föga på att vila sig i form :tummenupp

ta med flytvästar och ishackor.. :D
skämt åsido.. skriv här imorgon kväll om ni ska köra, isf hänger jag på och fotar lite... :tummenupp

Helvete vad kul det var att bränna runt i frösvidals grusgropar idag!
Totalt jävla slut efter 3 timmars konstant körning!:D

WUUUUUU!:yoparty

ska bli nästan 7grader+ på lördag!!!! :tummenupp
Fan jag är på och åker! Men jag måste dock åka på crossen dit för jag har ingen dragkrock längre på bilen. :huvet

där vi åker är det rätt fint, dock är kompisen som känner bonden bortrest.. så det går inte tyvärr...

Fan vad lerigt det var idag :D

Bifogat

• leerig.JPG
    leerig.JPG
    38.7 KB · Visningar: 57
  • skiitig.JPG
    skiitig.JPG
    89 KB · Visningar: 57
*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back