Den stora cross tråden!

NiklasL: du blacksta ligger ju för fan i försvidal typ!
Det är inte samma ställe vi menar?

Är ingen geografilärare:tungan
Stället jag var på så var det nästan som en crossbana redan om man åkte till rätt del av grusgropen.
Möjligt att det är samma.

BTW, jag får inte tag på dinko, tänkte hämta tröjan. Inte så att nån som kanske känner han bättre kan plocka med min tröja med, så får ni stålarna när vi ses?

Är ingen geografilärare:tungan
Stället jag var på så var det nästan som en crossbana redan om man åkte till rätt del av grusgropen.
Möjligt att det är samma.

BTW, jag får inte tag på dinko, tänkte hämta tröjan. Inte så att nån som kanske känner han bättre kan plocka med min tröja med, så får ni stålarna när vi ses?

Det är samma ställe vi tänker på.
Då är det bättre vi åker hoss arto.
För blacksta är typ som en endurobana.

Jag ska hämta min tröja på fredag, om vi ska synas i helgen så kan jag lägga ut.

Det är samma ställe vi tänker på.
Då är det bättre vi åker hoss arto.
För blacksta är typ som en endurobana.

Jag ska hämta min tröja på fredag, om vi ska synas i helgen så kan jag lägga ut.

Om man åker i skogen ja, men jag såg nått place där då vare hopp och massa "smågupp" på rad och sånt, men ja jag kan la hänga på te arto beroende på om två till kan hänga på?

För sent, hämtade min ikväll efter ett fördjävla snabbt övervägande. Som bonus hann ja drifta runt på mässan med:yoparty

Om man åker i skogen ja, men jag såg nått place där då vare hopp och massa "smågupp" på rad och sånt, men ja jag kan la hänga på te arto beroende på om två till kan hänga på?

För sent, hämtade min ikväll efter ett fördjävla snabbt övervägande. Som bonus hann ja drifta runt på mässan med:yoparty

Vilka två till? :va

Vilka två till? :va

en kompis som just skaffat en cross (KX 250F) och håller på att lära sig. Och en som har massa titlar inom motocross och nu är tillbaka efter en bruten arm och med en lagad cross efter ett hopp på över 53 meter som gick snett.

en kompis som just skaffat en cross (KX 250F) och håller på att lära sig. Och en som har massa titlar inom motocross och nu är tillbaka efter en bruten arm och med en lagad cross efter ett hopp på över 53 meter som gick snett.
Jävla fjolla, oj jag har brytit armen så synd om mig:rolleyes:

lite utråkad försöker hålla mig vaken

Jävla fjolla, oj jag har brytit armen så synd om mig:rolleyes:

haha, jo men benpipan stack ut ur armen och när dom skulle sätta in en spik i armen för att stödja skelettet så paja den klantiga skånedoktorn nerverna i polarens arm, så den har vart helt slapp sedan dess, men nu kan han köra igen.

Polaren fick endel pengar för att doktorn klanta sig iaf:tuttar

Hur såg den ut, lägg upp bild eller någe.

Hur såg den ut, lägg upp bild eller någe.

har ingen bild på't men kan fixa en bild när spiken sitter i armen(röntkenbild)

Sim salabim, här är iaf bilder när den e ihoplappad.

Bifogat

• jimmys arm2.jpg
    jimmys arm2.jpg
    38.9 KB · Visningar: 53
  • jimmys arm3.jpg
    jimmys arm3.jpg
    20.4 KB · Visningar: 50
  • Jimmys arm.JPG
    Jimmys arm.JPG
    53.4 KB · Visningar: 51
Last edited:

Ok, ja bara dom typ respekterar att inte gasa som idioter på transportsträckor, alltså vi kör lungt igenom vissa områden.

Har du fått igång din cross?

Hahahahahaha omg va löjligt.. bara 3 skruvar?? :P

Ok, ja bara dom typ respekterar att inte gasa som idioter på transportsträckor, alltså vi kör lungt igenom vissa områden.

Har du fått igång din cross?

Det tror jag defenitift att dom gör, om dom nu ska med. För jag lova nämligen Jimmy(han men armen) att köra med han om han hubbit fixa crossen tills på söndag.

Ja den går...men dåligt. ska käka lite snart sen ska jag ut och mecka igen.

Hahahahahaha omg va löjligt.. bara 3 skruvar?? :P

haha, med tanke på att benpipan stack ut och han var 5 minuter från att dö ute på crossbanan pga blodförlust så vare nog ganska illa. Det roliga var att han tog tag i armen och gick iväg, var nog chocken som gjorde att smärtan delvis försvann.

Last edited:
jag ringer finnen på lördag kväll å kollar lite med han, ev kommer det en kille å kollar på crossen imorgon, för jag har en stunthoj på g... men köper han den inte så är jag på.

Det tror jag defenitift att dom gör, om dom nu ska med. För jag lova nämligen Jimmy(han men armen) att köra med han om han hubbit fixa crossen tills på söndag.

Ja den går...men dåligt. ska käka lite snart sen ska jag ut och mecka igen.

haha, med tanke på att benpipan stack ut och han var 5 minuter från att dö ute på crossbanan pga blodförlust så vare nog ganska illa. Det roliga var att han tog tag i armen och gick iväg, var nog chocken som gjorde att smärtan delvis försvann.

Jasså så du kan inte åka utan dina flashiga polare eller! :gnissla

jag ringer finnen på lördag kväll å kollar lite med han, ev kommer det en kille å kollar på crossen imorgon, för jag har en stunthoj på g... men köper han den inte så är jag på.

^-^ vad för stunthoj? gemig bilden bara :tummenupp

Last edited:

^-^ vad för stunthoj? gemig bilden bara :tummenupp

det är en gsxr600 -03a , men jag har ingen bild på den än.. men det sitter 12a på den, och ett 67taggars bakdrev.. liiite overkill för mig kanske :D men det blir ju billigare att klota med den, än med fzan.. :tummenupp

Om inte Jimmy hakar måste jag tyvärr tacka nej till er, han har inte kunnat åka nånting alls sen i sommras och jag har lovat han att när han är bra igen och crossen e lagad så skulle vi köra, känns jävligt ovänligt att säga nej nu när han kanske kan åka igen. Men vill Jimmy hänga på så åker vi allihop :)

Haha snyggt de ska ha sett ut :näsblod :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back