Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
respekt!
det kom ingen å köpte MIN, så jag vill åka på söndag
edit: snyggt stavfel...![]()
Va fan, du får se till att skaffa ett koppel på han så han åker cross i fortsättningen.Eran juniormedlem NiklasL blev kidnappad av några Bomberbrudar(Apstollare) på MC-mässan idag så han är på WCX fest ikväll. Kommer med all säkerhet INTE att köra cross imorgon...........
![]()
det skulle komma en och kolla på crossen idag, men jag sa att den var såld, fan, vad ska man annars göra på helgerna?![]()
här är några bilder som är en vecka gamla![]()
synd bara att min bakdämpare har börjat läcka igen..

Man får akta sig för sådana där KTM's de är hämtade ur en James Bond film och röklägger allt i sin väg. Här håller råttan på med sitt skräp![]()
Mosade, den gick ju lika snabbt som en moppe, dock höll jag på att rammla ner i stupet tack vare dig.hahaha, fan vad roligt jag hade när jag mosade på och du försvann i mitt 2-taktsmoln!![]()
Det är ju som sådana där ducatis och skit, man betalar bara för skräp-.fy fan för såna där dyra märkeshojar, och polerat avgas har han också![]()
Mosade, den gick ju lika snabbt som en moppe, dock höll jag på att rammla ner i stupet tack vare dig.
Det är ju som sådana där ducatis och skit, man betalar bara för skräp-.
20kmh nu har du nog knaprat på mormors piller, men visst KTMerna går snabbare.äsch du är bara grining för även om du tar starten när vi rejsar så åker jag ändå ifrån dej då din går 20km/h saktare!![]()
Inte när han kommer flyger förbi som en jävla avlöning, har dock kommit på att jag inte växlat till 5an eh vem bryr sig.Sen när spelar mc´n så stor roll, hänger det inte på piloten?![]()
Inte när han kommer flyger förbi som en jävla avlöning, har dock kommit på att jag inte växlat till 5an eh vem bryr sig.
Nyss smällde maskinen som fan, så får rulla mina tummar.

Wohoo, nu har jag kört 3 dar i rad!!!!!
Blött o skitigt o kallt men kul som fan!

Sen när spelar mc´n så stor roll, hänger det inte på piloten?![]()
det skulle komma en och kolla på crossen idag, men jag sa att den var såld, fan, vad ska man annars göra på helgerna?![]()
här är några bilder som är en vecka gamla![]()
synd bara att min bakdämpare har börjat läcka igen..
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!