Den stora cross tråden!

Sätt på dig glasögon med tearoff din jävla lerkuk! Ser ut som du hade det roligt ialf.

orka skaffa tearoff, när glasögonen blev skitiga drog man av dom då blev man skitig i fejjan. sen snanna man när det blev outhärdligt och putsa glajjorna och satta på dem igen..sen samma sak om igen :D

annars får du se till att inte ligga sist hela tiden, för då blir inte brillorna lika skitiga :D

det är min framskärm som är kapad och för kort så all skit från framhjulet flyger rätt i ansiktet. Ska byta den såfort jag hinner, nu ska jag ut och köra igen.

Inte jag, jag ska hålla låååg profil med crossåkandet.
Polisanmäld fär något jag inte ens gjort:huvet

Läste nyss!

Nr:1325 All MC-körning förbjuden
All körning i grusgropparna och mark ovanför Frösvidal är numera förbjuden. På grund av att crossåkare i helgen 9-10/2 2008 har kört sönder i skogsmark och på gräsmattteodlingar. Vi vet ej vilka som kört söndern men de som körde sönder förstör för alla andra som har kört där tidigare. Vid frågor kontakta markägaren. Björn Prejer 070-681 12 96
Insänt av: Björn Prejer
datum:2008-02-12

Samma?

jag vill gärna köra, men jag vet inte vart?

jag passar i helgen...
kompisen som jag brukar åka med ringde precis, han har legat på sjukan sen i onsdags, han dammande av med sin grushoj, bröt 4 ryggkotor och pajade mjälten, så jag ska åka och hälsa på han istället...
läkaren sa att han antagligen kommer bli helt återställd, eftersom inga nerver blev skadade, men läskigt som fan iallafall.. nu går han på morfin, och får komma hem om ca 10 dagar, sen väntar 4månaders sjukskrivning och rehab :huvet

Läste nyss!

Nr:1325 All MC-körning förbjuden
All körning i grusgropparna och mark ovanför Frösvidal är numera förbjuden. På grund av att crossåkare i helgen 9-10/2 2008 har kört sönder i skogsmark och på gräsmattteodlingar. Vi vet ej vilka som kört söndern men de som körde sönder förstör för alla andra som har kört där tidigare. Vid frågor kontakta markägaren. Björn Prejer 070-681 12 96
Insänt av: Björn Prejer
datum:2008-02-12

Samma?

Precis :huvet

nån som åkte nåt idag?
jag plockade ut fzan idag, fy fan vad kul det var.. :tummenupp

hälsade på polaren på usö också, idag fick han prova att gå utan rollator,, så han bli bara bättre å bättre, får komma hem på onsdag :yoparty

nån som åkte nåt idag?
jag plockade ut fzan idag, fy fan vad kul det var.. :tummenupp

hälsade på polaren på usö också, idag fick han prova att gå utan rollator,, så han bli bara bättre å bättre, får komma hem på onsdag :yoparty
Hur kan man få gå efter inte ens en vecka om man skrotar 4ryggkotor? Skönt att han är på benen ialf Morfin är det bästa som människan kommit på förutom heroin.

Hur kan man få gå efter inte ens en vecka om man skrotar 4ryggkotor? Skönt att han är på benen ialf Morfin är det bästa som människan kommit på förutom heroin.

kotorna var inte brutna, dom är bara skadade, jag har sunkigt närminne, så jag minns inte exakt vad han sa :D , men han kommer vara sjukskriven i 3månader, och inga tunga lyft på kanske ett halvår. kul för han som tränat i hela sitt liv, men fan, man måste ju leva lite också! :tuttar

Fan va kul det var att köra cross idag igen :yoparty
Försöker lära mig wheela långt

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back