Den stora borratråden

Jag kan väl inte hjälpa att de vill att jag ska komma igen...

Nä det förstås.
Då kanske dom får lite ut av dig på din andra som kanske varar lite längre:rolleyes: :pannkyss

Fast nu var ju detta en borra tråd!

Jag söker någon 26-31 mörk, lite prov borra för att sen kanske borra ordentligt på stadig bassis:tuttar

Nä det förstås.
Då kanske dom får lite ut av dig på din andra som kanske varar lite längre:rolleyes: :pannkyss

Fast nu var ju detta en borra tråd!

Jag söker någon 26-31 mörk, lite prov borra för att sen kanske borra ordentligt på stadig bassis:tuttar

Så länge orkar jag inte

Jag är snäll och som jag sa till dig tidigare om du googlar BIMBO så kommer den tjejen upp...

Ja har gogglot o gogggglat men nä tror du lurar mej:pannkyss :pannkyss

Enklare om du bara fixar till så vi kan träffas så kommer jag me verktygen:D :D :D

Fixar vadå? Hjälper dig att googla efter en bimbo? Hur svårt kan det vara egentligen...?:tuttar

Nästa helg tänkte jag ha tjejkväll hos mig, alla cheyer e välkomna hos mig då.

Tänkte göra lite kycklingsallad och lite annat snacks, ta med vin/öl/cider/sprit vad ni vill dricka. Ta med annat bli tjocksnacks osså om ni vill, dvs chips/popcorn/osv. Ska se om ja kan fixa nån film eller lite fler spel till ps2.
Sen kan vi se vad folk e sugna på, om vi stannar kvar hos mig eller om vi drar ut. :tummenupp

Så e här några tjejer som vill komma så bara säg till. :) Alex, du får lov att komma om du vill. :tungan

:tummenupp

till till till

Passar suveränt in här :)

Ni som filmar er partner och dig själv i den ljuva acten. Jag undrar en sak om detta som endast ni kan svara på.

Om man filmar från fotändan på sängen för att få bra vinkel till det mera djupgående, hur gör ni lite hårigare män för att det sen när man tittar på det inte ska se ut som två kokosnötter som dinglar i munnen på en apa som headbangar?

Jag bara undrar och det är inget jag råkat ut för själv. En kompis bad mig fråga. :tungan

Själv tänker jag slå in mig i aluminiumfolie med röd rosett och ge bort mig i hjulklapp till den som jag trånar mest efter...

Snarare stackars Mike Luff, gamlot har trånat efter honom sen Hedenhös.

Titta!!
HAN... Äntligen... Var har DU, Håkan... elr nå't, hållit hus??
Borra? :tuttar
(Ni andra kan hålla er borta! Detta är old boyz)

Allvarligt - kul o se dig här igen... Gazza lite en dag? Jimmy har ju äntligen också blivit med riktig hoj :D

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti