Kuritas
Mansplaining MC
Med avstamp i en annan aktuell tråd vill jag reda ut hur opinionen ser ut. Självklart är pollen helt anonym, så svara ärligt nu killar & tjejer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
de finns inge bra alternativ för oss som inte smuttar överhuvetage
(Ska vi killar tvunget behöva trycka på visa resultatknappen)
Vad skulle du gilla om nån kille slickade dig å började spotta å fräsa när han var klar?Varför gillar ni killar det?
oppps.. var inte tillräckligt snabb där med att ta bort mitt inlägg.
Jag tänker inte lägga ut mitt privata liv här, utan undrar mest allmänt varför man i så många, ja typ alla "vuxenfilmer" ser exakt samma scenario, dvs; precis i slutet tar killen ut den och antingen drar han själv eller hon ut satsen på/i munnen/ansiktet på tjejen.
Så låt mej kära herrar omformulera frågan, varför tycker ni/ på vilket sätt är detta upphetsande?
Har diskuterat detta fenomen med flera killar och ännu fler tjejer och 99,9% av tjejerna tyckte inte om detta och fann inte det upphetsande även om de hade gjort detta några ggr. Då oftast pga att de blev överraskade eller att det var killens initiativ. Så det måste ju vara många som tänder på deet iom att det hela tiden visas på film så att säga. Vad i detta är just upphetsningen?
Edit:Jag säger varken emot eller för, är bara nyfiken.
Men smaka på den vidriga sörjan själv så kommer ni inte undra längre varför inte alla tjejer sväljer.![]()
Btw, jag svarade Aldrig!!
Sure, nästa gång en kille går ner på dig med tungan och precis innan du kommer så kliver han av och börjar gnugga lite istället. Förklara sen vad han gjorde för fel och fundera varför vi killar gillar när tjejen tar satsen i munnen...
Du svarade aldrig på att du inte sväljer?
Men tar du den i munnen då? Den smakar ju inte mer för att du sväljer den än den gör om du bara precis tar den i munnen och sen spottar ut den.
För övrigt smakar det ju mest salt, så smaken är ju inte hemsk. Då är ju konsistensen bra mycket värre.
Men smaka på den vidriga sörjan själv så kommer ni inte undra längre varför inte alla tjejer sväljer.![]()
Btw, jag svarade Aldrig!!
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT