Den stora borratråden

Nästa helg tänkte jag ha tjejkväll hos mig, alla cheyer e välkomna hos mig då.

Tänkte göra lite kycklingsallad och lite annat snacks, ta med vin/öl/cider/sprit vad ni vill dricka. Ta med annat bli tjocksnacks osså om ni vill, dvs chips/popcorn/osv. Ska se om ja kan fixa nån film eller lite fler spel till ps2.
Sen kan vi se vad folk e sugna på, om vi stannar kvar hos mig eller om vi drar ut. :tummenupp

Så e här några tjejer som vill komma så bara säg till. :) Alex, du får lov att komma om du vill. :tungan

:tummenupp

Och detta lägger du i en tråd där 99,9% av inläggen kommer från s.k killar? :D

Alex kan du ta med mini-moto så kan vi trixa i vardasrumet för tjejerna:tummenupp

Har ni set dubbelstrip på mini-moto nån gång:pannkyss

vardagsrummet? ja har en landningsbana till balkong, där kan ni trixa hur mycket ni vill. :tummenupp

Ja de e nästan så man tror hon vill bli borrad:va :va

hahha ja visst, därför ja ska ha tjejkväll. tyvärr så e ja inte inne på tjejer utan gillar the real thing.

kanske skulle ha pyjamasparty ist? hmm....eller nä ja vet. underklädesparty! ;) bara för tjejer då! :P d e najs!!

Alex kan du ta med mini-moto så kan vi trixa i vardasrumet för tjejerna:tummenupp

Har ni set dubbelstrip på mini-moto nån gång:pannkyss

:yoparty

Nästa helg tänkte jag ha tjejkväll hos mig, alla cheyer e välkomna hos mig då.

Tänkte göra lite kycklingsallad och lite annat snacks, ta med vin/öl/cider/sprit vad ni vill dricka. Ta med annat bli tjocksnacks osså om ni vill, dvs chips/popcorn/osv. Ska se om ja kan fixa nån film eller lite fler spel till ps2.
Sen kan vi se vad folk e sugna på, om vi stannar kvar hos mig eller om vi drar ut. :tummenupp

Så e här några tjejer som vill komma så bara säg till. :) Alex, du får lov att komma om du vill. :tungan :tummenupp

Det har sina fördelar o vara mig ibland.

Last edited:
Den stora borratråden har spårat ur big time, pyjamasparty och tjejmiddag har knappast något med borra att göra.

Styr upp borrandet nu :mad:

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back