Den stora borratråden

Nästa helg tänkte jag ha tjejkväll hos mig, alla cheyer e välkomna hos mig då.

Tänkte göra lite kycklingsallad och lite annat snacks, ta med vin/öl/cider/sprit vad ni vill dricka. Ta med annat bli tjocksnacks osså om ni vill, dvs chips/popcorn/osv. Ska se om ja kan fixa nån film eller lite fler spel till ps2.
Sen kan vi se vad folk e sugna på, om vi stannar kvar hos mig eller om vi drar ut. :tummenupp

Så e här några tjejer som vill komma så bara säg till. :) Alex, du får lov att komma om du vill. :tungan

:tummenupp

Och detta lägger du i en tråd där 99,9% av inläggen kommer från s.k killar? :D

Alex kan du ta med mini-moto så kan vi trixa i vardasrumet för tjejerna:tummenupp

Har ni set dubbelstrip på mini-moto nån gång:pannkyss

vardagsrummet? ja har en landningsbana till balkong, där kan ni trixa hur mycket ni vill. :tummenupp

Ja de e nästan så man tror hon vill bli borrad:va :va

hahha ja visst, därför ja ska ha tjejkväll. tyvärr så e ja inte inne på tjejer utan gillar the real thing.

kanske skulle ha pyjamasparty ist? hmm....eller nä ja vet. underklädesparty! ;) bara för tjejer då! :P d e najs!!

Alex kan du ta med mini-moto så kan vi trixa i vardasrumet för tjejerna:tummenupp

Har ni set dubbelstrip på mini-moto nån gång:pannkyss

:yoparty

Nästa helg tänkte jag ha tjejkväll hos mig, alla cheyer e välkomna hos mig då.

Tänkte göra lite kycklingsallad och lite annat snacks, ta med vin/öl/cider/sprit vad ni vill dricka. Ta med annat bli tjocksnacks osså om ni vill, dvs chips/popcorn/osv. Ska se om ja kan fixa nån film eller lite fler spel till ps2.
Sen kan vi se vad folk e sugna på, om vi stannar kvar hos mig eller om vi drar ut. :tummenupp

Så e här några tjejer som vill komma så bara säg till. :) Alex, du får lov att komma om du vill. :tungan :tummenupp

Det har sina fördelar o vara mig ibland.

Last edited:
Den stora borratråden har spårat ur big time, pyjamasparty och tjejmiddag har knappast något med borra att göra.

Styr upp borrandet nu :mad:

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back