jocke i köping
det som skramlar ska repareras :o)
Jaha så är man tillbaka på kneget igen ,, bara 9,5 timme kvar innan sängdax ,,
Hur är det varit för er andra då ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Kakan skrev:2561884du han före ju
![]()
mmmm jo nog är de den 3:e tråden men denna gång är de ju inte en viss person som har startat den och denna gång kanske de går att ge attans i att skriva i en låg nivå...
Nå Jocke jag slår dina 9,5 timmar jagJag har 10,15
kvar innan jag får gå hem
![]()

Kakan skrev:2561884du han före ju
![]()
mmmm jo nog är de den 3:e tråden men denna gång är de ju inte en viss person som har startat den och denna gång kanske de går att ge attans i att skriva i en låg nivå...
Nå Jocke jag slår dina 9,5 timmar jagJag har 10,15
kvar innan jag får gå hem
![]()
blizzer skrev:2561983jag börjar inte jobba föränn halvtvå så det är dags för en tupplur innan nu... får se hur många sidor den blivit tills då![]()
= andreasNOAndreasNo skrev:2561896Ja, bäst jag skriver lite här med så dem får en anledning att stänga ner tråden...
Kanske ska ta o mörka lite genom att låtsas att det är en associationstråd, då får man ju skriva massa..
Jag börjar.
Formfranska.
jocke i köping skrev:2561966Kakan !
shit ,, de va långt pass ,, om ja nu ska va värst så jobbar min girlfriend 12 tim i dag ,, fyyy fan ja e inte avis på någon av er ,, de sliteeeeer
mmmmm bara klenisar som INTE jobbar 12 timmar 
Kakan skrev:2562045mmmmm bara klenisar som INTE jobbar 12 timmar
![]()
jag jobbar 19-07 och denna vecka har jag jobbat 60 tim på 5 dygnjocke i köping skrev:2561989vid närmare eftertanka så började jag ju jobba 19:41 och ska gå hem 06:00 så det är inte mycket du tar mig med ,, hmmm
ca: 50 skulle jag tro ,, med spam o annat onyttigt ,, *ler*
jocke i köping skrev:= andreasNO
AndreasNo skrev:2562053Inte sååå jobbigt att jobba 12 timmar när man kollar film o surfar 11 av dem va?![]()
jobbigare å jobba 8 timmar säger jag då...ovasett vad du har för typ av tjänst...Kakan skrev:2562054jag jobbar 19-07 och denna vecka har jag jobbat 60 tim på 5 dygn![]()
Nästa är soft då jobbar jag 24![]()
=Fågelholk
jobbigare å jobba 8 timmar säger jag då...ovasett vad du har för typ av tjänst...

AndreasNo skrev:2562065hmm?... okidoki... ja det är säkert jättejobbigt att jobba 8 timmaro glo på film me?
Jag jobbar 12 timmar o gör faktiskt nåt ..![]()
AndreasNo skrev:2562065hmm?... okidoki... ja det är säkert jättejobbigt att jobba 8 timmaro glo på film me?
Jag jobbar 12 timmar o gör faktiskt nåt ..![]()

Kakan skrev:2562086jag kan väll säga så här att detta är den första tjänsten jag har som jag sitter still på...och nä jag kollar inte på film och surfar hela natten...har en hjärna som kräver mer stimolans än så siddu...
![]()
jocke i köping skrev:2562081om du sitter på jobb o gör detta så surfar ju du åxå typ 101% av din tid ,,,,,, inte kasta sten i glashus ,,,,![]()
![]()
jocke i köping skrev:2562104ja så e det väl med hälsinge blod ,, kräver stimulans ,, ja har ju bara 25% sånt i mig men ja kräver de ja å ,, länge leve Rengsjö ,,

Kakan skrev:2562117japp man kräver en hel del när man är 100% hälsinge tös![]()
hehe nääää säg inte så där Rengsjö av alla ställenhihi
![]()
AndreasNo skrev:2562119Jag har inte jobbat alls på snart 2 veckor.. är bara en kille me ovanligt lite liv som sitter här på natten ändå..
Jessan skrev:2561877Och här kommer den 3de tråden. Lycka till![]()
jocke i köping skrev:2561868Jaha så är man tillbaka på kneget igen ,, bara 9,5 timme kvar innan sängdax ,,
utan att förlora på det lönemässigt jocke i köping skrev:2562143rengsjö hi hihihihi vaddå hihihi ?
nu blir ja orolig ,,

jocke i köping skrev:men HALLÅÅÅÅÅ
det är ju en nattJOBBARtråd detta ,,![]()
ja inte nattsudar tråden
jocke i köping skrev:Tjabba ,, jo vi ligger i lite här vi ,, he he
välkommen ,,
Mitra skrev:2562168Jag undrade just var den förra tråden tog vägan![]()
Själv är jag fri i natt men börjar på tisdag igen. Är ju fri i morgon natt eftersom jag ska på kurs (3 timmar) på tisdagen. Känns rätt gött att kvitta en kurs på 3 timmar mot 11,5 timmar nattutan att förlora på det lönemässigt
![]()
sikke fusk så får inte jag göra |
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |