Den NYA Nattjobbartråden

Status
Ej öppen för fler svar.
:tummenupp du han före ju :)

mmmm jo nog är de den 3:e tråden men denna gång är de ju inte en viss person som har startat den och denna gång kanske de går att ge attans i att skriva i en låg nivå...

Nå Jocke jag slår dina 9,5 timmar jag :) Jag har 10,15 :) kvar innan jag får gå hem :lol

Ja, bäst jag skriver lite här med så dem får en anledning att stänga ner tråden...

Kanske ska ta o mörka lite genom att låtsas att det är en associationstråd, då får man ju skriva massa..

Jag börjar.

Formfranska.

Kakan !
shit ,, de va långt pass ,, om ja nu ska va värst så jobbar min girlfriend 12 tim i dag ,, fyyy fan ja e inte avis på någon av er ,, de sliteeeeer

Kakan skrev:
2561884 :tummenupp du han före ju :)

mmmm jo nog är de den 3:e tråden men denna gång är de ju inte en viss person som har startat den och denna gång kanske de går att ge attans i att skriva i en låg nivå...

Nå Jocke jag slår dina 9,5 timmar jag :) Jag har 10,15 :) kvar innan jag får gå hem :lol

jag börjar inte jobba föränn halvtvå så det är dags för en tupplur innan nu... får se hur många sidor den blivit tills då :yoparty

vid närmare eftertanka så började jag ju jobba 19:41 och ska gå hem 06:00 så det är inte mycket du tar mig med ,, hmmm

Kakan skrev:
2561884 :tummenupp du han före ju :)

ca: 50 skulle jag tro ,, med spam o annat onyttigt ,, *ler*

blizzer skrev:
2561983 jag börjar inte jobba föränn halvtvå så det är dags för en tupplur innan nu... får se hur många sidor den blivit tills då :yoparty

AndreasNo skrev:
2561896 Ja, bäst jag skriver lite här med så dem får en anledning att stänga ner tråden...

Kanske ska ta o mörka lite genom att låtsas att det är en associationstråd, då får man ju skriva massa..

Jag börjar.

Formfranska.
= andreasNO

Last edited:
jocke i köping skrev:
2561966 Kakan !
shit ,, de va långt pass ,, om ja nu ska va värst så jobbar min girlfriend 12 tim i dag ,, fyyy fan ja e inte avis på någon av er ,, de sliteeeeer
:tuttar mmmmm bara klenisar som INTE jobbar 12 timmar :tungan

jocke i köping skrev:
2561989 vid närmare eftertanka så började jag ju jobba 19:41 och ska gå hem 06:00 så det är inte mycket du tar mig med ,, hmmm
ca: 50 skulle jag tro ,, med spam o annat onyttigt ,, *ler*
jag jobbar 19-07 och denna vecka har jag jobbat 60 tim på 5 dygn :)
Nästa är soft då jobbar jag 24 :)

jocke i köping skrev:

=Fågelholk

AndreasNo skrev:
2562053 Inte sååå jobbigt att jobba 12 timmar när man kollar film o surfar 11 av dem va? :rolleyes:
:såjaponken jobbigare å jobba 8 timmar säger jag då...ovasett vad du har för typ av tjänst...

Last edited:
Kakan skrev:
2562054 jag jobbar 19-07 och denna vecka har jag jobbat 60 tim på 5 dygn :)
Nästa är soft då jobbar jag 24 :)

=Fågelholk

:såjaponken jobbigare å jobba 8 timmar säger jag då...ovasett vad du har för typ av tjänst...

hmm?... okidoki... ja det är säkert jättejobbigt att jobba 8 timmaro glo på film me?
Jag jobbar 12 timmar o gör faktiskt nåt ..:näsblod

om du sitter på jobb o gör detta så surfar ju du åxå typ 101% av din tid ,,,,,, inte kasta sten i glashus ,,,, :huvet :D

AndreasNo skrev:
2562065 hmm?... okidoki... ja det är säkert jättejobbigt att jobba 8 timmaro glo på film me?

AndreasNo skrev:
2562065 hmm?... okidoki... ja det är säkert jättejobbigt att jobba 8 timmaro glo på film me?

:rolleyes: jag kan väll säga så här att detta är den första tjänsten jag har som jag sitter still på...och nä jag kollar inte på film och surfar hela natten...har en hjärna som kräver mer stimolans än så siddu...:pannkyss

ja så e det väl med hälsinge blod ,, kräver stimulans ,, ja har ju bara 25% sånt i mig men ja kräver de ja å ,, länge leve Rengsjö ,,

Kakan skrev:
2562086 :rolleyes: jag kan väll säga så här att detta är den första tjänsten jag har som jag sitter still på...och nä jag kollar inte på film och surfar hela natten...har en hjärna som kräver mer stimolans än så siddu...:pannkyss

jocke i köping skrev:
2562081 om du sitter på jobb o gör detta så surfar ju du åxå typ 101% av din tid ,,,,,, inte kasta sten i glashus ,,,, :huvet :D

Jag har inte jobbat alls på snart 2 veckor.. är bara en kille me ovanligt lite liv som sitter här på natten ändå..

jocke i köping skrev:
2562104 ja så e det väl med hälsinge blod ,, kräver stimulans ,, ja har ju bara 25% sånt i mig men ja kräver de ja å ,, länge leve Rengsjö ,,

japp man kräver en hel del när man är 100% hälsinge tös :)
hehe nääää säg inte så där Rengsjö av alla ställen :) hihi :tungan

rengsjö hi hihihihi vaddå hihihi ?
nu blir ja orolig ,,

Kakan skrev:
2562117 japp man kräver en hel del när man är 100% hälsinge tös :)
hehe nääää säg inte så där Rengsjö av alla ställen :) hihi :tungan

men HALLÅÅÅÅÅ
det är ju en nattJOBBARtråd detta ,, :tuttar

AndreasNo skrev:
2562119 Jag har inte jobbat alls på snart 2 veckor.. är bara en kille me ovanligt lite liv som sitter här på natten ändå..

Tjabba ,, jo vi ligger i lite här vi ,, he he
välkommen ,,

Jessan skrev:
2561877 Och här kommer den 3de tråden. Lycka till :)

Last edited:
jocke i köping skrev:
2561868 Jaha så är man tillbaka på kneget igen ,, bara 9,5 timme kvar innan sängdax ,,

Hur är det varit för er andra då ?

Jag undrade just var den förra tråden tog vägan :)

Själv är jag fri i natt men börjar på tisdag igen. Är ju fri i morgon natt eftersom jag ska på kurs (3 timmar) på tisdagen. Känns rätt gött att kvitta en kurs på 3 timmar mot 11,5 timmar natt :yoparty utan att förlora på det lönemässigt :D

jocke i köping skrev:
2562143 rengsjö hi hihihihi vaddå hihihi ?
nu blir ja orolig ,,

Ja men Rengsjö är ju lika illa som Mina hemtrakter :lol

jocke i köping skrev:
men HALLÅÅÅÅÅ
det är ju en nattJOBBARtråd detta ,, :tuttar

:yoparty ja inte nattsudar tråden :tungan

jocke i köping skrev:
Tjabba ,, jo vi ligger i lite här vi ,, he he
välkommen ,,

Har ju inte nå annat att roa sig med på nätterna...men samtidigt så undanbes personangrep eller liknande onödiga kommentarer.
Så kankse tråden kan överleva lite längre. :)

Mitra skrev:
2562168 Jag undrade just var den förra tråden tog vägan :)

Själv är jag fri i natt men börjar på tisdag igen. Är ju fri i morgon natt eftersom jag ska på kurs (3 timmar) på tisdagen. Känns rätt gött att kvitta en kurs på 3 timmar mot 11,5 timmar natt :yoparty utan att förlora på det lönemässigt :D

:huvet sikke fusk så får inte jag göra :D men i å försig får jag betalt för min kopetensskjutning på tisdag :)

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back