Den NYA Nattjobbartråden

Status
Ej öppen för fler svar.
Fan är det inte bättre ni sitter på en chat, för det ny sysslar med är att chatta. Ni kanske inte förstår varför varenda nattjobbar-tråd tas bort?

Eller kanske ni borde jobba om ni nu är på jobbet.

Kakan skrev:
2562178

:yoparty ja inte nattsudar tråden :tungan

:va :näsblod så du menar att jag inte får skriva i tråden förren på tisdag :gråta :gråta

Kakan skrev:
2562178

:huvet sikke fusk så får inte jag göra :D men i å försig får jag betalt för min kopetensskjutning på tisdag :)

Jag hade gärna bytat med dig. Skjuta är ju kul :yoparty
Men gå på en kurs om palliativ vård är tunga saker :( men ack så viktigt.

Last edited:
Fan vilka pass ni jobbar ??... Är fullkomligt nöjd med mina 7 timmar..:D. Började till o med tidigare idag , så jag piper hem redan 01.30... Om man nu inte ska jobba över o gnida ihop lite kulor , så man har råd med trafikförsäkringen nästa år oxå....:gnissla

Maxxi skrev:
2562184 Fan är det inte bättre ni sitter på en chat, för det ny sysslar med är att chatta. Ni kanske inte förstår varför varenda nattjobbar-tråd tas bort?

Eller kanske ni borde jobba om ni nu är på jobbet.

asså ja blir så jävla trött!..

här har vi en tråd där vi spammar lite när vi jobbar, när man jobbar så kan man ibland bli borta i en timme eller nåt sen komma tillbaka, lätt o sitta på en chatt då? alla har inte direkt msn o irc osv på sitt jobb utan bara kanske IE o kan då gå in på SH på jobbet.. mm.. sen har vi en tråd här brevid, sthlmarnas egna lilla tråd..där det spammas 10 sidor på lika många minuter!.. finns de nå klagomål där?..neeej... IDIOTER HELA BUNTEN!!!!:mad: :mad: :mad:

Folkezx9r skrev:
2562195 Fan vilka pass ni jobbar ??... Är fullkomligt nöjd med mina 7 timmar..:D. Började till o med tidigare idag , så jag piper hem redan 01.30... Om man nu inte ska jobba över o gnida ihop lite kulor , så man har råd med trafikförsäkringen nästa år oxå....:gnissla

Kanon tiden du jobbar :tummenupp

Men du vet väll att inom vården så är det maximalt antal timmar för minimalt betalt :tungan :D

Mitra skrev:
2562206 Kanon tiden du jobbar :tummenupp

Men du vet väll att inom vården så är det maximalt antal timmar för minimalt betalt :tungan :D

Mmm...Är väl så..Tycker synd om er:pannkyss .

Sen har jag ju fördelen att vara inom industrin oxå...nc-operatör...så när maskinen snurrar som den ska , så är det fritt fram att svarva hemjobb till hojen...:tummenupp . Kallas "löneförmån"...:rolleyes:

:tummenupp
AndreasNo skrev:
2562201 asså ja blir så jävla trött!..

här har vi en tråd där vi spammar lite när vi jobbar, när man jobbar så kan man ibland bli borta i en timme eller nåt sen komma tillbaka, lätt o sitta på en chatt då? alla har inte direkt msn o irc osv på sitt jobb utan bara kanske IE o kan då gå in på SH på jobbet.. mm.. sen har vi en tråd här brevid, sthlmarnas egna lilla tråd..där det spammas 10 sidor på lika många minuter!.. finns de nå klagomål där?..neeej... IDIOTER HELA BUNTEN!!!!:mad: :mad: :mad:

Mitra skrev:
2562191 :va :näsblod så du menar att jag inte får skriva i tråden förren på tisdag :gråta :gråta

Jo då det frå du visst de ;)

Mitra skrev:
Jag hade gärna bytat med dig. Skjuta är ju kul :yoparty
Men gå på en kurs om palliativ vård är tunga saker :( men ack så viktigt.

Japp :kulspruta är hur kul som helts :yoparty ser framemot de som bara den.
Hmmmm vård är viktigt så jag tror du gör klokast i att gå den i ställe ;)

Folkezx9r skrev:
2562195 Fan vilka pass ni jobbar ??... Är fullkomligt nöjd med mina 7 timmar..:D. Började till o med tidigare idag , så jag piper hem redan 01.30... Om man nu inte ska jobba över o gnida ihop lite kulor , så man har råd med trafikförsäkringen nästa år oxå....:gnissla

:7peta va är de här för fusk...ska man jobba så lite ska man ha mindre i lön :lol

AndreasNo skrev:
2562201 asså ja blir så jävla trött!..

Jo men det finns ju en Sh-chatt ditt lilla ljushuvud:3freak

Folkezx9r skrev:
2562211 Mmm...Är väl så..Tycker synd om er:pannkyss .

Sen har jag ju fördelen att vara inom industrin oxå...nc-operatör...så när maskinen snurrar som den ska , så är det fritt fram att svarva hemjobb till hojen...:tummenupp . Kallas "löneförmån"...:rolleyes:

:arsele jag gillar inte dej nu :tungan :tuttar

Kakan skrev:
2562223 :7peta va är de här för fusk...ska man jobba så lite ska man ha mindre i lön :lol

Det har jag ! ( Om man jämför med Skandia-chefen...:D )

Maxxi skrev:
2562225 Jo men det finns ju en Sh-chatt ditt lilla ljushuvud:3freak

Som ljushuvudet just sa...vi som jobbar natt och sitter på denna tråd har inte möjliheten å spamma loss 10 sidor rakt av. Vi jobbar också (ja oftast då;)).
Men dom är inte som ljus huvudet sa några idioter... de är ett gäng som har kul och i ställe för att spamma sönder alla andras trådar ahr dom vett å hålla sig där.
Precis som denna tråd är tänkt till då, att vi som jobbar natt ska kunna spamma loss och ha kul.
Vi vet att chatten finns men jag har inte möjlihet att öppna den på jobbet och säkert fler med mej. Därför har denna trådsskapas (hur de var med de två tidigare trådar får väll kexet stå för).

:pannkyss

Kakan skrev:
2562229 :arsele jag gillar inte dej nu :tungan :tuttar

Klart du gör !!! Har inte särskilt mkt hemjobb just nu o maskinen går som den ska , vilket betyder att jag kan sitta här o hålla dig sällskap...... Trevlig kille ju !!:tummenupp :pannkyss

Kakan skrev:
2562220 Jo då det frå du visst de ;)

Japp :kulspruta är hur kul som helts :yoparty ser framemot de som bara den.
Hmmmm vård är viktigt så jag tror du gör klokast i att gå den i ställe ;)

Hurra :tuttar eftersom jag hade planer på att göra det :hihi

Japp det är det :) speciellt eftersom det är ett så viktigt ämne.

(Pallitiv vård = vård i livets slutskede)

Är du bra på att skjuta?

Folkezx9r skrev:
2562237 Det har jag ! ( Om man jämför med Skandia-chefen...:D )

:rolleyes: ja de var ju en jämnförelse som jätte duga de :lol
(alla har ju mindre än han):D

Kakan skrev:
2562244 Som ljushuvudet just sa...vi som jobbar natt och sitter på denna tråd har inte möjliheten å spamma loss 10 sidor rakt av. Vi jobbar också (ja oftast då;)).
Men dom är inte som ljus huvudet sa några idioter... de är ett gäng som har kul och i ställe för att spamma sönder alla andras trådar ahr dom vett å hålla sig där.
Precis som denna tråd är tänkt till då, att vi som jobbar natt ska kunna spamma loss och ha kul.
Vi vet att chatten finns men jag har inte möjlihet att öppna den på jobbet och säkert fler med mej. Därför har denna trådsskapas (hur de var med de två tidigare trådar får väll kexet stå för).

:pannkyss

Kunde inte ha sagt det bättre själv :tummenupp

Dessutom så är det ju kul att läsa vad andra har skrivit när man själv har varit och jobbat.

Folkezx9r skrev:
2562245 Klart du gör !!! Har inte särskilt mkt hemjobb just nu o maskinen går som den ska , vilket betyder att jag kan sitta här o hålla dig sällskap...... Trevlig kille ju !!:tummenupp :pannkyss

:) Ja de låter ju bättre ;)
tror dej (än så länge;)) om att du är en trevlig kille :)

Kakan skrev:
2562258 :rolleyes: ja de var ju en jämnförelse som jätte duga de :lol
(alla har ju mindre än han):D

Fast det var ju ingen lögn ??..:näsblod ... Men får väl erkänna att jag tjänar bra i förhållande till arbetet man uträttar. Men vem är nöjd med sin lön ?? Alla vill ha mer...:tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back