Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kakan skrev:2562178
ja inte nattsudar tråden
![]()
så du menar att jag inte får skriva i tråden förren på tisdag

Kakan skrev:2562178
sikke fusk så får inte jag göra
men i å försig får jag betalt för min kopetensskjutning på tisdag
![]()

Maxxi skrev:2562184Fan är det inte bättre ni sitter på en chat, för det ny sysslar med är att chatta. Ni kanske inte förstår varför varenda nattjobbar-tråd tas bort?
Eller kanske ni borde jobba om ni nu är på jobbet.
Folkezx9r skrev:2562195Fan vilka pass ni jobbar ??... Är fullkomligt nöjd med mina 7 timmar... Började till o med tidigare idag , så jag piper hem redan 01.30... Om man nu inte ska jobba över o gnida ihop lite kulor , så man har råd med trafikförsäkringen nästa år oxå....
![]()
Mitra skrev:2562206Kanon tiden du jobbar![]()
Men du vet väll att inom vården så är det maximalt antal timmar för minimalt betalt![]()
![]()
.AndreasNo skrev:2562201asså ja blir så jävla trött!..
här har vi en tråd där vi spammar lite när vi jobbar, när man jobbar så kan man ibland bli borta i en timme eller nåt sen komma tillbaka, lätt o sitta på en chatt då? alla har inte direkt msn o irc osv på sitt jobb utan bara kanske IE o kan då gå in på SH på jobbet.. mm.. sen har vi en tråd här brevid, sthlmarnas egna lilla tråd..där det spammas 10 sidor på lika många minuter!.. finns de nå klagomål där?..neeej... IDIOTER HELA BUNTEN!!!!![]()
![]()
![]()
Mitra skrev:2562191![]()
så du menar att jag inte får skriva i tråden förren på tisdag
![]()
![]()
Mitra skrev:Jag hade gärna bytat med dig. Skjuta är ju kul![]()
Men gå på en kurs om palliativ vård är tunga sakermen ack så viktigt.
är hur kul som helts
ser framemot de som bara den.Folkezx9r skrev:2562195Fan vilka pass ni jobbar ??... Är fullkomligt nöjd med mina 7 timmar... Började till o med tidigare idag , så jag piper hem redan 01.30... Om man nu inte ska jobba över o gnida ihop lite kulor , så man har råd med trafikförsäkringen nästa år oxå....
![]()
va är de här för fusk...ska man jobba så lite ska man ha mindre i lön 
Jo men det finns ju en Sh-chatt ditt lilla ljushuvudAndreasNo skrev:2562201asså ja blir så jävla trött!..
här har vi en tråd där vi spammar lite när vi jobbar, när man jobbar så kan man ibland bli borta i en timme eller nåt sen komma tillbaka, lätt o sitta på en chatt då? alla har inte direkt msn o irc osv på sitt jobb utan bara kanske IE o kan då gå in på SH på jobbet.. mm.. sen har vi en tråd här brevid, sthlmarnas egna lilla tråd..där det spammas 10 sidor på lika många minuter!.. finns de nå klagomål där?..neeej... IDIOTER HELA BUNTEN!!!!![]()
![]()
![]()

Folkezx9r skrev:2562211Mmm...Är väl så..Tycker synd om er.
Sen har jag ju fördelen att vara inom industrin oxå...nc-operatör...så när maskinen snurrar som den ska , så är det fritt fram att svarva hemjobb till hojen.... Kallas "löneförmån"...
![]()
jag gillar inte dej nu

Kakan skrev:2562223va är de här för fusk...ska man jobba så lite ska man ha mindre i lön
![]()
Maxxi skrev:2562225Jo men det finns ju en Sh-chatt ditt lilla ljushuvud![]()

Kakan skrev:2562229jag gillar inte dej nu
![]()
![]()

Kakan skrev:2562220Jo då det frå du visst de![]()
Jappär hur kul som helts
ser framemot de som bara den.
Hmmmm vård är viktigt så jag tror du gör klokast i att gå den i ställe![]()
eftersom jag hade planer på att göra det 
Folkezx9r skrev:2562237Det har jag ! ( Om man jämför med Skandia-chefen...)

Kakan skrev:2562244Som ljushuvudet just sa...vi som jobbar natt och sitter på denna tråd har inte möjliheten å spamma loss 10 sidor rakt av. Vi jobbar också (ja oftast då).
Men dom är inte som ljus huvudet sa några idioter... de är ett gäng som har kul och i ställe för att spamma sönder alla andras trådar ahr dom vett å hålla sig där.
Precis som denna tråd är tänkt till då, att vi som jobbar natt ska kunna spamma loss och ha kul.
Vi vet att chatten finns men jag har inte möjlihet att öppna den på jobbet och säkert fler med mej. Därför har denna trådsskapas (hur de var med de två tidigare trådar får väll kexet stå för).
![]()
Folkezx9r skrev:2562245Klart du gör !!! Har inte särskilt mkt hemjobb just nu o maskinen går som den ska , vilket betyder att jag kan sitta här o hålla dig sällskap...... Trevlig kille ju !!![]()
![]()
Kakan skrev:2562258ja de var ju en jämnförelse som jätte duga de
(alla har ju mindre än han)![]()
... Men får väl erkänna att jag tjänar bra i förhållande till arbetet man uträttar. Men vem är nöjd med sin lön ?? Alla vill ha mer...
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |