Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Nej. Mjukporr är ju som att knulla i fittan. Helt jävla värdelöst. Gammalt djungelordspråk.

Värdelöst och värdelöst, det innebär ju helt klart onödiga risker, men så jäkla värdelöst skulle jag inte säga att det är.

Markus: orkar du vara uppe till efter tjugofyra längre? Låter som bortslösade pengar annars.

Markus: orkar du vara uppe till efter tjugofyra längre? Låter som bortslösade pengar annars.

Absolut inte, jag har förstått att det är någon typ av annan mumbojumbo dagtid eller hur fungerar det?
Egentligen vill jag bara leta reda på Playboy VHS:n på vinden med Pamela Anderson anno ca 1993. Det skulle föranleda så många frågor om man började koppla in en VHS bara. :gnissla

Värdelöst och värdelöst, det innebär ju helt klart onödiga risker, men så jäkla värdelöst skulle jag inte säga att det är.

Nä playboytv är klart sämre än att knulla i fittan :) men det är klart, är man sexuellt utvecklad som en 9åring kanske drt pirrar nånstans..?

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back