Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Nej. Mjukporr är ju som att knulla i fittan. Helt jävla värdelöst. Gammalt djungelordspråk.

Värdelöst och värdelöst, det innebär ju helt klart onödiga risker, men så jäkla värdelöst skulle jag inte säga att det är.

Markus: orkar du vara uppe till efter tjugofyra längre? Låter som bortslösade pengar annars.

Markus: orkar du vara uppe till efter tjugofyra längre? Låter som bortslösade pengar annars.

Absolut inte, jag har förstått att det är någon typ av annan mumbojumbo dagtid eller hur fungerar det?
Egentligen vill jag bara leta reda på Playboy VHS:n på vinden med Pamela Anderson anno ca 1993. Det skulle föranleda så många frågor om man började koppla in en VHS bara. :gnissla

Värdelöst och värdelöst, det innebär ju helt klart onödiga risker, men så jäkla värdelöst skulle jag inte säga att det är.

Nä playboytv är klart sämre än att knulla i fittan :) men det är klart, är man sexuellt utvecklad som en 9åring kanske drt pirrar nånstans..?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT