Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Först trodde jag att det var ett skämt.....Vem f-n sponsrar en så vansinnigt dålig ide och film?
Dels det, och sen undrar man vilka stackare som blir lyrade att betala nästan en hundring för att se den på bio, att SF använder pengar för att köpa in den till biografer osv.
Nä, det känns som manusskrivaren rökt något något suspekt och sen bjudit rätt folk på samma röka för att få igenom projektet.

Dels det, och sen undrar man vilka stackare som blir lyrade att betala nästan en hundring för att se den på bio, att SF använder pengar för att köpa in den till biografer osv.
Nä, det känns som manusskrivaren rökt något något suspekt och sen bjudit rätt folk på samma röka för att få igenom projektet.

Ni förstår ingenting. Det är ju enngefaniaLisk film!

Dåliga idéer som genomförs fullt ut är fantastiskt underhållande.

OM man är trött när man kollar på dem. Jag har flertalet filmer jag raderat från min externa HDD som jag kollat på när jag varit pigg och inte orkat titta mer än fem minuter för att bläddra till något annat. Första gången de blev inspekterade var jag trött och de blev därför roligare -> inlagda på HDD.

[video=youtube;v4lxuDI81iw]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v4lxuDI81iw[/video]

:yoparty

10 years following the collapse of society, a man will go to any lengths to take back the one thing that still matters to him.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT