Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Nej. Mjukporr är ju som att knulla i fittan. Helt jävla värdelöst. Gammalt djungelordspråk.

Värdelöst och värdelöst, det innebär ju helt klart onödiga risker, men så jäkla värdelöst skulle jag inte säga att det är.

Markus: orkar du vara uppe till efter tjugofyra längre? Låter som bortslösade pengar annars.

Markus: orkar du vara uppe till efter tjugofyra längre? Låter som bortslösade pengar annars.

Absolut inte, jag har förstått att det är någon typ av annan mumbojumbo dagtid eller hur fungerar det?
Egentligen vill jag bara leta reda på Playboy VHS:n på vinden med Pamela Anderson anno ca 1993. Det skulle föranleda så många frågor om man började koppla in en VHS bara. :gnissla

Värdelöst och värdelöst, det innebär ju helt klart onödiga risker, men så jäkla värdelöst skulle jag inte säga att det är.

Nä playboytv är klart sämre än att knulla i fittan :) men det är klart, är man sexuellt utvecklad som en 9åring kanske drt pirrar nånstans..?

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back