Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
MattE. skrev:Vem sa något om att vi inte klarar av det?
ja jag vet vafan skrev jag det så för![]()
jag gick upp skittidigt idag är så jävla väck.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MattE. skrev:Vem sa något om att vi inte klarar av det?
ja jag vet vafan skrev jag det så för![]()
jag gick upp skittidigt idag är så jävla väck.
honkiie skrev:för att svara på frågan så ja du är ett svin.
tassen skrev:Det tycker inte jag, det är manligt att ta för sig. Tjejer gillar att bli uppvaktade, på många olika sätt, ge tjejer vad dom vill ha, så får du också som du vill, så enkelt är det.
Får hon inte det av den som påstår att han älskar henne, så kommer hon att se till att få det någon annanstans.
" Ingen mat hemma, då äter man ute "
honkiie skrev:Jag säger ändå att han är ett svin, sen så är jag inte sen att säga att hon är också ett svin.
tassen skrev:Aha, nu ser jag. Du bor i Älvsbyn. Det finns inga tjejer kvar där ..![]()
honkiie skrev:Nog många för att slippa börja söka mig till gifta kvinnor.![]()
tassen skrev:ok, ville bara veta. Jobbade i flygvapnet på 80 talet, bodde ofta i Älvsbyn när jag jobbade på flygbaserna, väldigt trevliga tjejer ni har där. No hard feelings, ok ?
Sen var det så att det var hon som sökte sig till honom, han visste inte ens att hon var gift...ok ?
Tänk om du är Honkiies farsatassen skrev:Jobbade i flygvapnet på 80 talet... bodde ofta i Älvsbyn... väldigt trevliga tjejer ni har där!!!
FUBAR skrev:Tänk om du är Honkiies farsa![]()
![]()
Santo skrev:Har han inte gjort ngt fel!? Han VET att hon är gift! Man ska ge fan i andras saker och kan man inte göra det får man stå upp och ta konsekvenserna för det... vare sig man vill eller inte
JörgenT skrev:...????... Sedan NÄR fick man äganderätt på sin partner??
" Man ska ge fan i andras saker " ...W.T.F
Har jag missat någon ny lag..??
Du får det ju o låta som någon snor din hoj eller någon annan död pryl du har!!??. Skärpning grabben..Det är inte Afganistan vi bor i, med någon jävla Talibanregim.
PS: Till trådskaparen.. Göka på, Sex e bra för kroppen...
Löve på er..![]()
honkiie skrev:om dom är gifta så antar jag att dom har barn, schysst mot ungen att vara å knulla på mamman så att dom skiljer sig osv. Men göka på du![]()
IronMike skrev:Svar på din fråga: ja, du är ett svin..
Eftersom du vet om hennes civilstatus.. Du borde vänta till hon dumpat sin boy, så skulle det bli bättre för alla.
Har väl hänt att man råkat göra nåt med en upptagen flicka, som man fått reda på i efterhand - dom flickorna borde hängas högt, eller iaf somliga av dom. Man kan själv råka ut för såna, utan att man själv gjort nåt fel som fått dem att snesegla, vissa damer kan bara inte få för mkt klubba, utan måste ha flera varma järn i glöden samtidigt..
Själv kör jag helt enkelt med sån "policy", behandla andra som man själv vill bli behandlad. Om alla gjorde det så skulle alla må bra.. Alt, att alla går efter linjen "lika villkor".
Flickan du är på, är väl heller inget du vill ha? Om hon är otrogen mot sin snubbe nu, så kanske du själv råkar ut för samma sak om ett tag....
![]()
IronMike skrev:Svar på din fråga: ja, du är ett svin..
Eftersom du vet om hennes civilstatus.. Du borde vänta till hon dumpat sin boy, så skulle det bli bättre för alla.
Har väl hänt att man råkat göra nåt med en upptagen flicka, som man fått reda på i efterhand - dom flickorna borde hängas högt, eller iaf somliga av dom. Man kan själv råka ut för såna, utan att man själv gjort nåt fel som fått dem att snesegla, vissa damer kan bara inte få för mkt klubba, utan måste ha flera varma järn i glöden samtidigt..
Själv kör jag helt enkelt med sån "policy", behandla andra som man själv vill bli behandlad. Om alla gjorde det så skulle alla må bra.. Alt, att alla går efter linjen "lika villkor".
Flickan du är på, är väl heller inget du vill ha? Om hon är otrogen mot sin snubbe nu, så kanske du själv råkar ut för samma sak om ett tag....
![]()
Santo skrev:Har han inte gjort ngt fel!? Han VET att hon är gift! Man ska ge fan i andras saker och kan man inte göra det får man stå upp och ta konsekvenserna för det... vare sig man vill eller inte.
JörgenT skrev:Du får det ju o låta som någon snor din hoj eller någon annan död pryl du har!!??. Skärpning grabben..Det är inte Afganistan vi bor i, med någon jävla Talibanregim.
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |