Nettan
Nettan
- Gick med
- 28 Oct 2003
- Hoj
- Honda cbr blade -95 (min man gasar o jag sitter bakpå)
Jo jag vet jag minns henne, känner henne väldigt väl.Långa farbron skrev:Ja du vet Anna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo jag vet jag minns henne, känner henne väldigt väl.Långa farbron skrev:Ja du vet Anna![]()
Mr Brownstone skrev:Ligg me`na en sista gång, sedan när du är klar så örfilar d upp henne för att hon har varigt otrogen, och ge henne sedan en stadig moralpredikan!!!!!
Simp skrev:Jag skulle aldrig kunna inleda ett seriöst förhållande med en tjej jag vet har varit otrogen. Varför skulle hon vara trogen mot dig när hon uppenbarligen inte var det i sitt förra förhållande...
Flagga skrev:Väldigt många attraktiva tjejer är "aldrig" singel. De blir oftast tillsammans med någon ny, otroligt snabbt efter att de gjort slut med sin förra kille.
Kontenta: De var missnöjda med förhållandet...men väntade med att dumpa sin kille, innan de hittat en ny.
För omgivningen framstår det som om de träffats "av en slump" strax efter att det gamla förhållandet tog slut. Ingen anar att de känt varandra ett bra tag. Anledningen till att de stannar kvar så länge...beror på att de "inte vill vara ensamma". Inget är väl så sorgligt som en "nucka"?
Det här räknas inte som otrohet för tjejer, så om du frågar en flicka om hon varit otrogen kommer hon aldrig att anse att hon varit det, även om hon gjort samma sak ett flertal gånger.
Ovanstående är oerhört grovt generaliserat, men tro inte att du "aldrig skulle kunna inleda ett seriöst förhållande med en tjej du vet har varit otrogen", om du tycker att ovanstående beskrivning är otrohet.
Då blir det inte många kvar att välja på.
Varför då? Det är väl för fan inte han som gjort fel, utan din fru som inte kan hålla sig i styr. Så är det någon du ska lägga skulden på är det henne och fan inte honom.Santo skrev:Jag tycker att du ska stanna upp o tänka dig för. Triangeldraman har slutat och fler kommer att sluta i tragedi. Har själv varit med om några otrevliga händelser och det e inget kul.
Skulle min fru (om jag hade haft ngn) gjort så skulle person 3, i detta fallet du, bokstavligen talat inte leva mycket längre till. Men å andra sidan... alla e ju inte som jag![]()
Tänkte just skriva samma sak, blev lite förvånad att det tog så många inlägg bara.Spiken skrev:Varför då? Det är väl för fan inte han som gjort fel, utan din fru som inte kan hålla sig i styr. Så är det någon du ska lägga skulden på är det henne och fan inte honom.![]()
wizlow skrev:lätt att lura svår att bli av med.... Be henne laga mat, städa, tvätta och handla. när hon väl tröttnat så kasstar du ut henne.. då har du iallafall fått dig en gratis aupair som även ställer upp i sängen!
Spiken skrev:Det är väl för fan inte han som gjort fel...
Santo skrev:Har han inte gjort ngt fel!? Han VET att hon är gift! Man ska ge fan i andras saker och kan man inte göra det får man stå upp och ta konsekvenserna för det... vare sig man vill eller inte.
robbandalal skrev:...fick till och med en örfil? Sladdrar alla brudar så inihelvete?
#2 skrev:Iofs kan det ju vara så "förhållande är kanske helt kass, pittlös kille hemma som inte vill något"
Men tänk om det inte är så! Att han älskar henne över allt annat! Hur skulle det kännas om DU var den killen?!?! Tänk bara på det!! bara..![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |