Dejtar en gift brud.Är jag ett svin?

Spring !!

Om du inte vill ha mer an sex med henne sa skall du definitivt inte fortsatta. Kvinnor, eller skall jag saga en del kvinnor, har andra syner pa detta med sex. For manga betyder det mer an bara lite kul. Och som tjej, later det som om hon inbillar sig att du ar hennes riddare ur tristessen.
Om du e intressead sa kor pa, men e du inte sa akta dig. Har du sett filmen Fatal Attraction...BUNNYBOILER. :hihi

Ne men allvarligt, tank igenom vad du vill me henne (eller inte vill) och hall pa vad du bestammer dig for. Personligen tycker jag att hon later lite impulsiv, avvakta o se :7peta
Hursom helst lycka till
Nursey

Var ärlig.. säg till bruden att du bara vill knulla! Sedan är det upp till henne om hon vill fortsätta eller ej. Inte ditt problem, du vill ju bara doppa. :tummenupp

Ligg me`na en sista gång, sedan när du är klar så örfilar d upp henne för att hon har varigt otrogen, och ge henne sedan en stadig moralpredikan!!!!!

Mr Brownstone skrev:
Ligg me`na en sista gång, sedan när du är klar så örfilar d upp henne för att hon har varigt otrogen, och ge henne sedan en stadig moralpredikan!!!!!

:D :Bugar :3freak

sen kan man ju säga såhär...om man aldrig skulle bli ihop me nån som vart otrogen bli de ganska svårt o hitta en partner :3freak

PM:a mig så ska jag berätta hur du INTE ska göra.
Har alldeles för stor erfarenhet av det du beskriver.

Råd nr 1. Spring därifrån så fort du kan.
Resten får du i ett PM

Maverick_ou812 (1 skilsmässa och 2 separtioner klokare)

Last edited:
Simp skrev:
Jag skulle aldrig kunna inleda ett seriöst förhållande med en tjej jag vet har varit otrogen. Varför skulle hon vara trogen mot dig när hon uppenbarligen inte var det i sitt förra förhållande...

Väldigt många attraktiva tjejer är "aldrig" singel. De blir oftast tillsammans med någon ny, otroligt snabbt efter att de gjort slut med sin förra kille.

Kontenta: De var missnöjda med förhållandet...men väntade med att dumpa sin kille, innan de hittat en ny.

För omgivningen framstår det som om de träffats "av en slump" strax efter att det gamla förhållandet tog slut. Ingen anar att de känt varandra ett bra tag. Anledningen till att de stannar kvar så länge...beror på att de "inte vill vara ensamma". Inget är väl så sorgligt som en "nucka"?

Det här räknas inte som otrohet för tjejer, så om du frågar en flicka om hon varit otrogen kommer hon aldrig att anse att hon varit det, även om hon gjort samma sak ett flertal gånger.

Ovanstående är oerhört grovt generaliserat, men tro inte att du "aldrig skulle kunna inleda ett seriöst förhållande med en tjej du vet har varit otrogen", om du tycker att ovanstående beskrivning är otrohet.

Då blir det inte många kvar att välja på.

Flagga skrev:
Väldigt många attraktiva tjejer är "aldrig" singel. De blir oftast tillsammans med någon ny, otroligt snabbt efter att de gjort slut med sin förra kille.

Kontenta: De var missnöjda med förhållandet...men väntade med att dumpa sin kille, innan de hittat en ny.

För omgivningen framstår det som om de träffats "av en slump" strax efter att det gamla förhållandet tog slut. Ingen anar att de känt varandra ett bra tag. Anledningen till att de stannar kvar så länge...beror på att de "inte vill vara ensamma". Inget är väl så sorgligt som en "nucka"?

Det här räknas inte som otrohet för tjejer, så om du frågar en flicka om hon varit otrogen kommer hon aldrig att anse att hon varit det, även om hon gjort samma sak ett flertal gånger.

Ovanstående är oerhört grovt generaliserat, men tro inte att du "aldrig skulle kunna inleda ett seriöst förhållande med en tjej du vet har varit otrogen", om du tycker att ovanstående beskrivning är otrohet.

Då blir det inte många kvar att välja på.

Sant! Tjejer i största allmänhet verkar ha svårt att vara ensamma..

snillen spekulerar: Det här ska fan bli en dokusåpa. Har precis kommit hem från krogen och har haft det skoj som fan en stundd.Min tjej (Den gifta) ringde vid 7 snåret och sa hur mycket hon alska mig och saknade mig och man blev ju alldeles varm i kroppen. Sen så gick jagf på fest och senare på lokal. Man är tydligen poppis för man pussa ju nååra brudar iallafall men det värsta är att man fick nåra örfilar oxå av hennes tjejkompisar som naturligtvis har sett alllt, fick till och med en örfil? Sladdrar alla brudar så inihelvete? Ok jag sladdrar för er med men i ingen ju vem man e :fyllisar

lätt att lura svår att bli av med.... Be henne laga mat, städa, tvätta och handla. när hon väl tröttnat så kasstar du ut henne.. då har du iallafall fått dig en gratis aupair som även ställer upp i sängen!

Santo skrev:
Jag tycker att du ska stanna upp o tänka dig för. Triangeldraman har slutat och fler kommer att sluta i tragedi. Har själv varit med om några otrevliga händelser och det e inget kul.

Skulle min fru (om jag hade haft ngn) gjort så skulle person 3, i detta fallet du, bokstavligen talat inte leva mycket längre till. Men å andra sidan... alla e ju inte som jag :tummenupp
Varför då? Det är väl för fan inte han som gjort fel, utan din fru som inte kan hålla sig i styr. Så är det någon du ska lägga skulden på är det henne och fan inte honom. :fatta!

Spiken skrev:
Varför då? Det är väl för fan inte han som gjort fel, utan din fru som inte kan hålla sig i styr. Så är det någon du ska lägga skulden på är det henne och fan inte honom. :fatta!
Tänkte just skriva samma sak, blev lite förvånad att det tog så många inlägg bara.

Tycker du ska ta lite nakenfoton på henne när ni gängar, sen bryter du upp med henne och börjar utpressa henne på pengar om hon inte vill att hennes gubbe ska få se bilderna. Slutligen så lägger du upp bilderna här så jag får runka lite.

wizlow skrev:
lätt att lura svår att bli av med.... Be henne laga mat, städa, tvätta och handla. när hon väl tröttnat så kasstar du ut henne.. då har du iallafall fått dig en gratis aupair som även ställer upp i sängen!

Det där är ett test utan dess like....å det fungerar.
Vill hon verkligen ha dig, så ställer hon upp på allt eller hur.?
Låt lite tid gå och kolla hur angelägen hon egentligen är att fortsätta bara träffa dig. Känner igen en hel del i det där med kvinnlig bekräftelse, dom kollar hur mycket du älskar henne, finns du kvar, vill du fortsätta träffa henne,mm
Det kan vara så att hon verkligen känner å vill ha just dig. Hennes förhållande är kanske helt kass, pittlös kille hemma som inte vill något, vanligare än ni tror.
Tala om för henne vad DU vill, gillar hon inte läget efter ett halvår eller mer , så dumpa henne. Otrogen med fler än en , kommer att fortsätta det beteendet....det ligger i hennes natur att prova

Det verkar finnas mer dåliga förhållanden än de som fungerar där ute, men folk håller ihop ändå, varför förstöra sitt liv så länge när det ändå inte fungerar.
De som är modiga provar nytt, de modigare kanske går tillbaks när det visar sig att gräsmattan inte var grönare på andra sidan, bara annorlunda klippt..

Iofs kan det ju vara så "förhållande är kanske helt kass, pittlös kille hemma som inte vill något"

Men tänk om det inte är så! Att han älskar henne över allt annat! Hur skulle det kännas om DU var den killen?!?! Tänk bara på det!! bara.. :död

Spiken skrev:
Det är väl för fan inte han som gjort fel...

Har han inte gjort ngt fel!? Han VET att hon är gift! Man ska ge fan i andras saker och kan man inte göra det får man stå upp och ta konsekvenserna för det... vare sig man vill eller inte.

Santo skrev:
Har han inte gjort ngt fel!? Han VET att hon är gift! Man ska ge fan i andras saker och kan man inte göra det får man stå upp och ta konsekvenserna för det... vare sig man vill eller inte.

Pojkvänner är till för att bräckas.

Som sagt det är ju tjejen som gjort fel, det var inte han som ringde hon hade hans nummer och det var helt upp till henne han pressade/limmade/uppvaktade inte henne på något sätt.
Han gjorde bara vad alla andra killar skulle gjort om dom såg en fräsch brud.

E man singel..

så har man den favören att man kan ta vem man vill utan dåligt samvete! Råkar det vara en förlovad/gift/sambo/whatever man träffar så är det ju hans/hennes problem om det blir lite röj.. INTE ditt! Jag tycker du ska gasa på för fulla halsar. Santo säger att det blir pisk för den som tallar! ja för hennes del isof hoppas jag.
Mina 2euro
/F :hihi

robbandalal skrev:
...fick till och med en örfil? Sladdrar alla brudar så inihelvete?

"Sladdrar" brudar med varandra? Berättar tjejer om sina strul för sina väninnor?
Är det här nyheter för dig?

:rofl

#2 skrev:
Iofs kan det ju vara så "förhållande är kanske helt kass, pittlös kille hemma som inte vill något"

Men tänk om det inte är så! Att han älskar henne över allt annat! Hur skulle det kännas om DU var den killen?!?! Tänk bara på det!! bara.. :död

ja tänk va...men varför hoppar du på mig... :va ,, å vad då, vill du se mig död för att jag säger sanningen. .....hoppas jag missförståt dig

Hur vet du vad jag varit med om, läs om tråden, så kanske du får ett samman hang.......det är tjejen som verkar vilja byta, av vilken anledning framgår inte mer än att kärleken tagit slut och hon hittat en annan....

Oj, någon har uppfunnit hjulet igen.... :3freak

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey