Mingves
Guest
Bara så ingen missuppfattar så menade jag inte att jag sett WCX köra på slangen på avenyn.
///M
///M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ething skrev:Är ju tyvärr inte med längre (hojlös, dessutom snart pappa vilket inte ger ekonomiskt manöverutrymme...) men jag tror knappast att nivån på kärntruppen gått ner, därför har jag svårt att hålla med om kritiken. Vill man däremot ha det i stil med jörgens så är kritiken befogad. Redan 2002 pratade vi om slutna körningar för att undvika detta problem.
Ett taktiskt tips nästa gång är att inte lägga en WCX-fråga som denna på sporthoj, det är att sticka ut hakan lite väl långt...
Mjo, det är ju sanning.toca1 skrev:Kastar man skit får man ta det som kommer tillbaka,, enkelt
Mingves skrev:Bara så ingen missuppfattar så menade jag inte att jag sett WCX köra på slangen på avenyn.
///M
hållundan skrev:Precis, det är nog det Anders menar... Eller det ÄR det han menar...
Förstår inte va ni snackar om för "förluster", "ovänner" å grejer...![]()
![]()
... med Carola!!!Blondie skrev:Ger man sig in i leken får man leka...................
Black-Wolf skrev:Det kan vi ju komma ihåg och tacka WCX för den dagen Polisen beslutar köra en razzia och ta in alla hojar för flygande besiktning och rent av stänga av Götaplatsen för trafik...det var ju så ballt att burna och wheela ikapp![]()
Blondie skrev:Vet inte vad du klassar som kreativt men vi är inga bakåtsträvare.
Läs allt från början igen så får du se.
Black-Wolf skrev:Götaplatsen är vad jag vet en offentlig plats och vad vad och en gör är på sitt eget ansvar. För mig är det en plats att sätta sig ned på en solig trappa, ta en glass och snacka med likasinnade till detta är Götaplatsen ett ypperligt central plats.
Black-Wolf skrev:Det kan vi ju komma ihåg och tacka WCX för den dagen Polisen beslutar köra en razzia och ta in alla hojar för flygande besiktning
Black-Wolf skrev:Fy fan vilket tråkig start den här säsongen fått då![]()
Black-Wolf skrev:Stå på dig Anders och vill du ha sällskap så är du välkommen att hänga med vår lilla grupp till sommaren som ger blanka fan i om man kan wheela eller inte.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |