Debatt: Angående WCX mm träffar vid Götaplatsen

Status
Ej öppen för fler svar.
hållundan skrev:
Fast nu gör ju du med ett påhopp...

Det är ju förjävligt att jag hamnade i fällan själv! Det ber jag om ursäkt för.

Det ända jag ville säga med Biker-Boyz-parallellen är att det kom fram en hel del otrevligheter i form av någon slags gängmentalitet. Lika väl som wcx-medlemmar tycker att man får göra vad man vill på GP så är det var mans rätt att säga vad han/hon tycker och tänker om saken utan att få på mopsen på detta viset.

Jag måste säga att jag håller med UD om att man bör tänka på sitt uppträdande eftersom det är många andra som får skit för det i form av ilskna Poliser och allmänhet. Jag vill inte vara del av en grupp som sprider skit över andra och skiter i vilket.

PMR skrev:
Det är ju förjävligt att jag hamnade i fällan själv! Det ber jag om ursäkt för.

Det ända jag ville säga med Biker-Boyz-parallellen är att det kom fram en hel del otrevligheter i form av någon slags gängmentalitet. Lika väl som wcx-medlemmar tycker att man får göra vad man vill på GP så är det var mans rätt att säga vad han/hon tycker och tänker om saken utan att få på mopsen på detta viset.

Jag måste säga att jag håller med UD om att man bör tänka på sitt uppträdande eftersom det är många andra som får skit för det i form av ilskna Poliser och allmänhet. Jag vill inte vara del av en grupp som sprider skit över andra och skiter i vilket.

Jag förstår vad du menar.

Jag är rätt förstående av mig :hihi

PMR skrev:
WCX verkar ju vara nån typ av Biker Boyz-wannabees. Det gäller säkert inte alla medlemmar, det brukar bara vara ett fåtal som utmärker sig med så pinsamma påhopp som i denna tråden.

Om ni inte tycker om att läsa vad som skrivs på detta forum så kan ni själva dra! Var glada att ni får vara med här och snacka med annat hojfolk! Tycker ni inte om andras åsikter så finns det säkert många som inte vill ha er här!

OBS ni är INTE så jävla coola som ni vill verka!

Ap ap ap nu är han inte bättre själv.

Vilken storlek vill du ha på din jacka?

Menar bara efterssom du inte är så mycket bättre själv så blir det bikerboys för dig oxå min vän. :rofl

Pys till www.wcx.nu och diskutera. Barnsligt hur ni hoppar på varandra för att nån ger en saklig syn på hur ett gäng mc åkare uppför sig. Det var en vänlig uppmaning oxå.

De här med att "folk hatar oss ändå", men gissa varifrån det kommer att folk hatar MC-åkare. Tänk litegrann, så kommer du fram till det. Jag ska inte göra det för lätt genom att berätta det. Det borde alla veta.

Tråkigt nog ser jag hur 2004's säsong kommer se ut på Sporthoj.com. En massa klagande om hur andra uppför sig. Klagande och bitchande om när nån dör, om att det var rätt åt dem.

Kommer berätta för er nu att jag kommer vara hård på kommande trådar. Denna får statuera ett exempel på hur låga trådar kan bli och hur påhoppen svärmar sig fort.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey