Debatt: Angående WCX mm träffar vid Götaplatsen

Status
Ej öppen för fler svar.
Strider skrev:
Tja, mycket debatt blev det ju inte...

Mest pajkastning av det lättare slaget. :)

Och kom igen nu Underdog, var är dina argument??? Du kan ju inte bara springa och gömma dig bara för att du får lite mothugg. Alltid denna jävla konsensus om att alla skall bli vänner och tycka samma sak. Man skall vara rädd om minoriteter och oliktänkande.

Vi väntar...

´lo Strider..

Mina argument var de jag skrev i första inlägget.
Jag vill inte att det skall införas restriktioner i stil med Götaplatsen avstängd för trafik osv.
Om vi då kan göra något åt det, ska vi inte göra det då?

Nu ska jag ta hand om min två veckor gamla son..

//Anders

Last edited:
Stå på dig Anders och vill du ha sällskap så är du välkommen att hänga med vår lilla grupp till sommaren som ger blanka fan i om man kan wheela eller inte.[/QUOTE]

Ta väl hand om honom....................

Last edited:
Om WCX diskuteras på Sporthoj så är det bra publicitet för WCX, imho.

Att man inte har koll på om man är medlem i ett sällskap är beklagligt.

Av de ca 30 hojar som fanns på Götaplatsen var andelen MEDLEMMAR i WCX i minoritet. ( Jag var där.)

Som Mr Cap säger: grabbarna i WCX har alltid varit väldigt öppna och positiva när det gäller att låta andra delta i de gemensamma körningarna. Bra grabbar, fortsätt med det. Samtidigt krävs det en del av alla inblandade för att det funka i en gemensam körning. Det kanske skulle vara bra ibland om WCX medlemmar mer tydliggjorde för icke medlemmar och hang arounds om vad som gäller vid körningarna. Ganska snabbt känner man ju själv om man passar in i gruppen.

Det skulle vara trist om det krävs ett uppvisande av ett "medlemkort" för att gasa på tillsammans med Goa Gubbar.

Strider skrev:

Av de ca 30 hojar som fanns på Götaplatsen var andelen MEDLEMMAR i WCX i minoritet. ( Jag var där.)

Som Mr Cap säger: grabbarna i WCX har alltid varit väldigt öppna och positiva när det gäller att låta andra delta i de gemensamma körningarna. Bra grabbar, fortsätt med det. Samtidigt krävs det en del av alla inblandade för att det funka i en gemensam körning. Det kanske skulle vara bra ibland om WCX medlemmar mer tydliggjorde för icke medlemmar och hang arounds om vad som gäller vid körningarna. Ganska snabbt känner man ju själv om man passar in i gruppen.

Det skulle vara trist om det krävs ett uppvisande av ett "medlemkort" för att gasa på tillsammans med Goa Gubbar.

Det vore ju som du säger jävligt tråkigt om det skulle bli så. Nu är det väl egentligen inte allt för mycket som talar för att det SKA bli så. Men som sagt.

De gubbarna jag träffat och åkt med i WCX är riktigt sköna, och nån, en vacker dag kanske man platsar i den skaran.

:banana

Last edited:
Från vad 'gubbarna i WCX' visat på det här forumet så verkar det vara en hög hormonstinna tonårskillar som är livrädda för att någon inte ska tycka att de är fräcka. Varför inte bemöta en vuxen fråga med ett vuxet svar? Personangrepp är alltid pinsamt, i vilken form de än uppträder. Mc-gäng med en attityd som den där skulle jag åka långa omvägar om.

Snack om medlemskort, hangarounds och någon missriktad flockmentalitet...

Jösses, det är en hård värld...

Strider skrev:

Ta inte illa upp men just nu så verkar dom verkligen inte vara några "goa gubbar"

Macho Woman skrev:
Från vad 'gubbarna i WCX' visat på det här forumet så verkar det vara en hög hormonstinna tonårskillar som är livrädda för att någon inte ska tycka att de är fräcka. Varför inte bemöta en vuxen fråga med ett vuxet svar? Personangrepp är alltid pinsamt, i vilken form de än uppträder. Mc-gäng med en attityd som den där skulle jag åka långa omvägar om.

läs tråden kvinna ( va det macho?? :D )

Macho Woman skrev:

vöööörd.

Inte då Jenny. Vi är den mysigaste samlingen velour-pojkar du kan hitta. :)

Macho Woman skrev:

WCX verkar ju vara nån typ av Biker Boyz-wannabees. Det gäller säkert inte alla medlemmar, det brukar bara vara ett fåtal som utmärker sig med så pinsamma påhopp som i denna tråden.

Om ni inte tycker om att läsa vad som skrivs på detta forum så kan ni själva dra! Var glada att ni får vara med här och snacka med annat hojfolk! Tycker ni inte om andras åsikter så finns det säkert många som inte vill ha er här!

OBS ni är INTE så jävla coola som ni vill verka!

Macho Woman skrev:

Så du kommer att undvika Don Quixote och Camilo vid nästa RR event då? :)

PMR skrev:
WCX verkar ju vara nån typ av Biker Boyz-wannabees. Det gäller säkert inte alla medlemmar, det brukar bara vara ett fåtal som utmärker sig med så pinsamma påhopp som i denna tråden.

Om ni inte tycker om att läsa vad som skrivs på detta forum så kan ni själva dra! Var glada att ni får vara med här och snacka med annat hojfolk! Tycker ni inte om andras åsikter så finns det säkert många som inte vill ha er här!

OBS ni är INTE så jävla coola som ni vill verka!
Fast nu gör ju du med ett påhopp...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...