Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
inte illa pinkat det intecrashtestdummy skrev:gått till kylen och hämtat öl???![]()
![]()
soppatorskStefan skrev:Har gått ett par mil sista dagarna.
mario är du full?Supermoto skrev:Dåligt sreiösa killen sitter och kör i sig en fin grötfrukost![]()
Inte då, inte nu, inte sen. Jag är skitseriös idrottsman som ska upp och träna imorron bittiblom skrev:mario är du full?
TERMINATOR skrev:ca 12 km promenad :kocko :kocko
provade skinnstället idag och det sitter redan MYCKET bättre![]()
![]()
erik skrev:Du lät lite sliten när du ringde mig förut...![]()
pratade du med chefen ???Mr Vader skrev:igår intog jag samma kulle 10 ggr (olika målspel dock)... det var gott om ammo så jag fick säkert iväg 300 skott... det såg ut som om det hade gått ner några spränggranater när vi var klara... idag känns det i kroppen, men det var det värt...![]()

...och idag har ni varit till ögonläkaren.Mr Vader skrev:igår körde jag och sambon 12 h dvd maraton... världarnas krig, stjärnornas krig III, stjärnornas krig I, Finding Neverland och avslutade med Sum of al fears (Tv4)...![]()
kycklo det där med att man får fyrkantiga ögon av att titta förmycket på tv är inte sant, det är något man säger till barn för att dom inte ska sitta förmycket framför tvn. så du behöver inte vara rädd, det är bara på skoj..Kyckling skrev:...och idag har ni varit till ögonläkaren.![]()

Det sägs ju att man får håriga handflator av att runka också...crashtestdummy skrev:kycklo det där med att man får fyrkantiga ögon av att titta förmycket på tv är inte sant, det är något man säger till barn för att dom inte ska sitta förmycket framför tvn. så du behöver inte vara rädd, det är bara på skoj..![]()
ingen aning, jag runkar aldrigKyckling skrev:Det sägs ju att man får håriga handflator av att runka också...![]()
Menar du att det inte är sant det heller?![]()
|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |