Aah, fan.. Men det var det värt.blom skrev:slag under pungen.. 2min till kyckling![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aah, fan.. Men det var det värt.blom skrev:slag under pungen.. 2min till kyckling![]()

raukroland skrev:Idag ska jag faktiskt träna seriöst...![]()
Ska på buggkurs...![]()
Ja, jag vet att det är Gay...![]()
Det har suppermuppo redan upplyst mig om och även alla andra som var på bandagen på Gelleråsen i slutet av augusti...![]()
Vaddå, är du rädd att jag ska avslöja att det hänger bilder på dig, iklädd danskläder, i träningslokalen?!?crashtestdummy skrev:![]()
en del saker pratar man inte högt om Micke... det här är en av dessa saker.

nu håller du käftenraukroland skrev:Vaddå, är du rädd att jag ska avslöja att det hänger bilder på dig, iklädd danskläder, i träningslokalen?!?![]()
![]()
![]()
nej dockan kör med hotpants... han rakar ju bena... plus lite mer eftersom han tror att bena slutar jämns med naveln...Supermoto skrev:Är tightsen som du har när vi lirar innebandy inlånade från dumdockans dansdress![]()
det är ju du som står på knä framför mig med rakhyvel i högsta hugg..Mr Vader skrev:nej dockan kör med hotpants... han rakar ju bena... plus lite mer eftersom han tror att bena slutar jämns med naveln...![]()
![]()
![]()

VAD NI GÖR PÅ ER FRITID BÖR STANNA MELLAN ER !!!!crashtestdummy skrev:det är ju du som står på knä framför mig med rakhyvel i högsta hugg..![]()
![]()

Du är ju bara sotis din lilla kottsnaskare. fast på riktigt har han rakat mitt ben.. kl 2 en lördagsmorgon.Supermoto skrev:VAD NI GÖR PÅ ER FRITID BÖR STANNA MELLAN ER !!!!![]()
![]()
Om det inte är skoj och fränt och primärt har med brudar eller bågar att göra såklart![]()
jag vet när tror jagcrashtestdummy skrev:Du är ju bara sotis din lilla kottsnaskare. fast på riktigt har han rakat mitt ben.. kl 2 en lördagsmorgon.
jag tror du har rätt...blom skrev:jag vet när tror jag![]()

fast kl var väl inte 2 för vi gick ju på krogen efter.. jaja dina ben var ialf jätte finacrashtestdummy skrev:jag tror du har rätt...![]()
han knäade senare på natten när det skulle plåstras om, det blödde igenom hela tiden.blom skrev:fast kl var väl inte 2 för vi gick ju på krogen efter.. jaja dina ben var ialf jätte fina
har du köpt en audi? vad för någon?![]()
den barmhärtige samariten...crashtestdummy skrev:Du är ju bara sotis din lilla kottsnaskare. fast på riktigt har han rakat mitt ben.. kl 2 en lördagsmorgon.
aha trevlig bilcrashtestdummy skrev:han knäade senare på natten när det skulle plåstras om, det blödde igenom hela tiden.
A6 1,8T -98 en blå.![]()
Ja visst fan, det hade jag glömt...crashtestdummy skrev:nu håller du käften![]()

Hmmm, ja det har du rätt i...Supermoto skrev:Är tightsen som du har när vi lirar innebandy inlånade från dumdockans dansdress![]()

|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |