blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
vart fan ligger det tengil? är ju inte ute i svängen längre 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

haha en klassisk turkbuffning innan puben alltså, det såg man jämt på ons, fredag och lördagarna då var dom där och körde få men tunga repetitioner och sen såg man samma killar på kvällen på klarasTengil skrev:Jag var och tränade hårt på ÖKK igår och sen gick jag till Pictuers och drack en massa öl... Kände ming ganska stark på kvällen!

Det var där Antonpojken jobbade förrut, fast då var de nåt italienskt tjafs. Mitt emot Strömpis på vägen upp mot Bishop, i kompasen.blom skrev:vart fan ligger det tengil? är ju inte ute i svängen längre![]()
aha då är jag medStefan skrev:Det var där Antonpojken jobbade förrut, fast då var de nåt italienskt tjafs. Mitt emot Strömpis på vägen upp mot Bishop, i kompasen.
Jag var oxå med igår, både på träningen och öldrickandet.
PITCHERSTengil skrev:Jag var och tränade hårt på ÖKK igår och sen gick jag till Pictuers och drack en massa öl... Kände ming ganska stark på kvällen!

Se ovanblom skrev:vart fan ligger det tengil? är ju inte ute i svängen längre![]()
stefan förklarade så jag fattadeSupermoto skrev:

tackdu tackdu det var som attSupermoto skrev:Det var menat som tillrättavisning av tengil i första hand.
för dig bara extrainformation![]()
kom på riktigt 
Det tycker jag absolut du ska göra.....om du tycker om fotbollblom skrev:tackdu tackdu det var som attkom på riktigt
![]()
man kanske skulle gå dit någon dag och träna på lite![]()
när jag och Mr vader var där så visade dom gamla repriser av motoGp dock i det bakre rummetStefan skrev:Det tycker jag absolut du ska göra.....om du tycker om fotboll
Supermoto skrev:Det var menat som tillrättavisning av tengil i första hand.
för dig bara extrainformation![]()

Brukar försöka behärska mig men det var ju inte ens nära i det falletTengil skrev:DHD!![]()
Jag trodde alla tråkiga ordmärkarjävlar dog någonstanns efter gymnasiet men det finns tydligen några som överlevt.![]()
Jag har svårt att stava ord. Så är det bara. Jag kommer inte börja använda stavningskontroll bara för att vara helt korrekt. Faktum är att jag fullständigt skiter i om det jag skriver inte är exakt rätt bara jag gör mig förstådd!
Så i fortsättningen, snälla, läs vad jag menar, inte vad jag skriver.
![]()

eftersom det är en sportbar så skulle jag gissa på att det är en lek med ord eftersom pitcher även är kastare.Supermoto skrev:Brukar försöka behärska mig men det var ju inte ens nära i det fallet
Pictures - Pitchers
Bilder - Ölkannor (som jag antar de vill ha det till)
Rätt stor skillnad. Håller med om att de låter lika när man säger orden lätt salongspackad men det blir väldigt fel i text. No harm intended![]()
Exakt, men jag ville inte bli för viktig och dra upp det. Tur jag slappcrashtestdummy skrev:eftersom det är en sportbar så skulle jag gissa på att det är en lek med ord eftersom pitcher även är kastare.
Engelskt uppslagsord
pitcher
massa blablabla
BEEF CAKE!!!crashtestdummy skrev:Idag var jag och simmade 1000 meter på gustavsvik. jag blev enBEEF CAKE!!!
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |