Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Jag vet inte hur den höll i Vipern, men i pickisarna var det en citron enligt en slÀkting i USA som köpte tre stycken till sin firma och alla tre hade haverier i vad han tyckte var förtid.

Han stannade med Dodge, men med annan motor, mest tack vare att sÀljaren ville försöka göra rÀtt för sig och byta in/ta tillbaka citronerna
Just Vipermotorn (SRT-10), vill ju ha lite mer underhÄll och omsorg Àn vad man normalt ger en pickis, men jag tror inte att det Àr nÄgonting om man jÀmför med bilar mer jÀmförbara med just Vipern. De brukar ocksÄ tycka om att tugga i sig topplockspackningar nÀr man sÀtter tryck i dem och vill göra effekt.

Det finns ju ocksÄ en pickis V10 (8,1l?) som egentligen har rÀtt lite gemensamt med Vipermotorn, utan Àr en förlÀngd LA.

Fast den dÀr sadeln sÄg jobbig ut. Jag skulle nog inte komma upp frÄn sittande till stÄende överhuvudtaget...

Nyrenoverad motor.
Troligtvis inte av förra Àgaren dÄ?
Kan den a vara lÀmpligt till vinterns Àventyr?

Med den sadeln kan man ju misstÀnka att den anvÀnts för FMX och om den har en fjÀdring som shimsats om för FMX kommer fjÀdringen inte fungera bra pÄ crossbanan och Ànnu mer skituselt som enduro.

PÄ isbana kanske man inte mÀrker sÄ mycket.

Fast Àgaren kanske Àr trevlig att trÀffa. Och eventuellt Àr sadeln bara nerskuren pga korta ben.

*/ ?>
Nyheter
Provkörning pÄgÄr: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari Äker Allt om MC t...

MĂ€sterlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsomrÄde, ...

MĂ€sterlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsomrÄde, ...

Lite fler live foton pÄ KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt frÄn Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease frÄn KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike Àr pÄ plats pÄ sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Back