Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Och snabbare på bollen. Hipstrarna har dragit vidare, likt Egyptens gräshoppor.
Det är sant! De har bakat surdegsbröd, stånkat korv, bryggt öl och kapat sönder motorcyklar. Vad är det som gäller i de kretsarna nuförtiden?

Höstpriser i antågande,
Ett exempel:
Frånpris ny 143.900:-

Annonserad uttagen 2024, 200mil, nyservad. Förvisso en bit norrut i landet.
Det är förvisso en 2023 så snart har den några år på nacken men ändå. Undrar vad firmorna bjöd för jag gissar han vände sig dit först för att slippa Blocket.

Höstpris...?

"Kvar att pyssla om som jag ej hinner pga tidsbrist med villabygge"
"Gaffelbenen har fått lite för mkt olja i sig vid ompackningen som behöver korrigeras då de är för stumma."
"Vill dö vid kraftigt pådrag vid körning men funkar silkeslent vid finkörning det är någon enkel läcka i ram air systemet säkert bara en slang som lossnat då ett ljud hörs vid tomgång som tyder på det så ej svårt att lösa under vintern för den händige."

1758905774461.png

Höstpris...?

"Gaffelbenen har fått lite för mkt olja i sig vid ompackningen som behöver korrigeras då de är för stumma."
"Vill dö vid kraftigt pådrag vid körning men funkar silkeslent vid finkörning det är någon enkel läcka i ram air systemet säkert bara en slang som lossnat då ett ljud hörs vid tomgång som tyder på det så ej svårt att lösa under vintern för den händige."

View attachment 521460
Höstpris?...hm tveksamt om saker som vill dö vid gaspådrag...Nä tack..men iofs så är jag inte så jävla händig heller..;)

Höstpris...?

View attachment 521460

"Läcka i Ram Air-systemet".
Jo, den var fin.

Och, att slumpfylla gaffelbenen och inte orka rätta till det efter sig?
Skulle tro att det är en burk mask på två hjul.

Den här är ju i alla fall vettigt prissatt:
Kan vara ett kul vinterprojekt för någon, och om det skulle visa sig att motorblocket är sprucket så kan man förmodligen sälja den vidare för samma pengar.

Den här är ju i alla fall vettigt prissatt:
Kan vara ett kul vinterprojekt för någon, och om det skulle visa sig att motorblocket är sprucket så kan man förmodligen sälja den vidare för samma pengar.
Ur led är tiden!:hjarta

Någon som har en ZZR1400 och är sugen att förstöra den för endast 10 000? Passa på! Otroligt smaklö… jag menar smakfullt gjort!

Lackat på originallåten? Menar han originalplåten? Fattar fortfarande inte i så fall. Och vad i helvete har han gjort med rutan?

Dubbla budskap i annonsen- den där var nyss till salu hos en privatperson också men mycket fint skick och sprickor i kåpor 🤔skulle iallafall vilja se vart och med milen och priset haft den bytt också
IMG_1076.jpeg

Nyheter
Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Eldrivna Honda WN7

Honda WN7 Honda har pres...

Stark Varg EX, en smygande ninja!

Nu har jag och Varg EX hunn...

BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...