Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Tur som fan att jag redan börjat mitt turbobygge för annars hade denna varit objektet jag söker. Denna hade varit nåt med dubbel turbo, dubbla intercoolers och insprutning. Då hade man ju varit väldigt nära stt få till nåt liknande Hondas egna V-twin 250 turbo fast förmodligen med i bästa fall en tredjedel av effekten.

Ytterligare tur att bromsarna ser ut flera hej kom och hjälp för jag befinner mig ju väldigt nära denna hoj just nu.

 
Tur som fan att jag redan börjat mitt turbobygge för annars hade denna varit objektet jag söker. Denna hade varit nåt med dubbel turbo, dubbla intercoolers och insprutning. Då hade man ju varit väldigt nära stt få till nåt liknande Hondas egna V-twin 250 turbo fast förmodligen med i bästa fall en tredjedel av effekten.

Ytterligare tur att bromsarna ser ut flera hej kom och hjälp för jag befinner mig ju väldigt nära denna hoj just nu.


Lät ju jobbigt att foliera dottern???
 
Tur som fan att jag redan börjat mitt turbobygge för annars hade denna varit objektet jag söker. Denna hade varit nåt med dubbel turbo, dubbla intercoolers och insprutning. Då hade man ju varit väldigt nära stt få till nåt liknande Hondas egna V-twin 250 turbo fast förmodligen med i bästa fall en tredjedel av effekten.

Ytterligare tur att bromsarna ser ut flera hej kom och hjälp för jag befinner mig ju väldigt nära denna hoj just nu.

Enda synpunkten jag egentligen har på annonsen är att ”- min fru tycker att 7 hojar redan är för mycket”
Att sälja den här är inte hans framtida lycka i relationen, tyvärr…
 
I slutänden ångrar man mest dom synder man INTE begick när tillfälle gavs

Precis, man skulle egentligen ta kontakt med säljaren och visa intresse. Jag tror att det inte är så många som är intresserade av en V-twin 250 så till rätt pris skulle jag nog slå till mem frågan är om vi är eniga om vad som är rätt pris. Jag misstänker att jag och Hannuse har lättare att komma överens om övningskörningsvästen är jag och säljaren av VTR250:in.

Den där med annan gaffel med normala skivor och ok, enkel dyna och lite diskretare färgsättning så skulle den ju kunna bli frän. Sen givetvis med turbo och helst med dubbel turbo så kunde den ju bli en hur frän, totalt opraktisk och rent av dålig motorcykel som helst till ett otroligt högt pris.
 
Precis, man skulle egentligen ta kontakt med säljaren och visa intresse. Jag tror att det inte är så många som är intresserade av en V-twin 250 så till rätt pris skulle jag nog slå till mem frågan är om vi är eniga om vad som är rätt pris. Jag misstänker att jag och Hannuse har lättare att komma överens om övningskörningsvästen är jag och säljaren av VTR250:in.

Den där med annan gaffel med normala skivor och ok, enkel dyna och lite diskretare färgsättning så skulle den ju kunna bli frän. Sen givetvis med turbo och helst med dubbel turbo så kunde den ju bli en hur frän, totalt opraktisk och rent av dålig motorcykel som helst till ett otroligt högt pris.

Jag vill ju minnas att du skulle bygga med turbo och kompressor i kombination? :7peta
 
Det har ju varit en hel del funderingar på detta med att överladdade små Hondor men en kombination av kompressor och turbo hade ju vait fränt på den där V-twinen.

Som sagt jag är ju nära hojen så man borde ju i alla fall åka och se på den, dock känns 19900 för mycket pengar då är nog en FZ750 på blocket för samma pengar betydligt mer hoj. Hade det varit en 90:a med normal frambrom, 17 tums framhjul och lite diskretare färgsättning hade jag nog haft svårt att låta bli.

Denna är ju förbenat snygg, hade varit ännu snyggare med kåpan över passargerardynnan som jag sett på nån bild.

 
Visserligen ingen hoj men iallafall...
Den är inte såld än så än finns chansen. Kanske finns lite prutmån också?

" - Släpper du den för 79 blankt så tar jag den..."


View attachment 519339
Var ska jag ha Izzy & Brumma ?
1754641456812.png
Och lite bagage för två veckor i Norrland. :va
Den lär väl slås sönder av den vågiga asfalten från timmerbilarnas bromsningar på 83 från Ånge ner mot Ljusdal. För att inte tala om hur vi kommer må ! :huvet
Sist jag körde där med GSX1300R stod jag upp och körde länga sträckor mellan Östavall och Ljusdal för att inte helt skaka sönder själv.
 
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Back
Top