PeterDeleter
Gudomlig sporthojare
Köp inte! Bara 6 månaders garanti eller 600km såg jag...Okay, inte blocket. Meeeeeeennnn...
Man hittar det roligaste när man letar efter något helt annat. I det här fallet räffelvalsmaskin.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Köp inte! Bara 6 månaders garanti eller 600km såg jag...Okay, inte blocket. Meeeeeeennnn...
Man hittar det roligaste när man letar efter något helt annat. I det här fallet räffelvalsmaskin.![]()
Barrel rifling machine.Vad sökte du på, invasionsmaskin eller bara nåt för en snabb smash & grab kupp.
View attachment 519428
Kolla du portot?Okay, inte blocket. Meeeeeeennnn...
för jag befinner mig ju väldigt nära denna hoj just nu.
![]()
Honda VTR 250 Interceptor säljes i Timrå | Blocket
19900 kr - Sport - Timrå - Årsmodell 1989 - såldes endast i Nordamerika 88 89 90 - 89 har den futuristiska skivbromsen fram. Hilda kom till Sverige genom pr...www.blocket.se
Tur som fan att jag redan börjat mitt turbobygge för annars hade denna varit objektet jag söker. Denna hade varit nåt med dubbel turbo, dubbla intercoolers och insprutning. Då hade man ju varit väldigt nära stt få till nåt liknande Hondas egna V-twin 250 turbo fast förmodligen med i bästa fall en tredjedel av effekten.
Ytterligare tur att bromsarna ser ut flera hej kom och hjälp för jag befinner mig ju väldigt nära denna hoj just nu.
![]()
19900 kr - Sport - Timrå - Årsmodell 1989 - såldes endast i Nordamerika 88 89 90 - 89 har den futuristiska skivbromsen fram. Hilda kom till Sverige genom pr...www.blocket.se
Lät ju jobbigt att foliera dottern???
Enda synpunkten jag egentligen har på annonsen är att ”- min fru tycker att 7 hojar redan är för mycket”Tur som fan att jag redan börjat mitt turbobygge för annars hade denna varit objektet jag söker. Denna hade varit nåt med dubbel turbo, dubbla intercoolers och insprutning. Då hade man ju varit väldigt nära stt få till nåt liknande Hondas egna V-twin 250 turbo fast förmodligen med i bästa fall en tredjedel av effekten.
Ytterligare tur att bromsarna ser ut flera hej kom och hjälp för jag befinner mig ju väldigt nära denna hoj just nu.
![]()
I slutänden ångrar man mest dom synder man INTE begick när tillfälle gavs
Enda synpunkten jag egentligen har på annonsen är att ”- min fru tycker att 7 hojar redan är för mycket”
Att sälja den här är inte hans framtida lycka i relationen, tyvärr…
Precis, man skulle egentligen ta kontakt med säljaren och visa intresse. Jag tror att det inte är så många som är intresserade av en V-twin 250 så till rätt pris skulle jag nog slå till mem frågan är om vi är eniga om vad som är rätt pris. Jag misstänker att jag och Hannuse har lättare att komma överens om övningskörningsvästen är jag och säljaren av VTR250:in.
Den där med annan gaffel med normala skivor och ok, enkel dyna och lite diskretare färgsättning så skulle den ju kunna bli frän. Sen givetvis med turbo och helst med dubbel turbo så kunde den ju bli en hur frän, totalt opraktisk och rent av dålig motorcykel som helst till ett otroligt högt pris.
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |