Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Udda fågel och för min del hade jag hellre valt den än en cbx alla dar i veckan.
View attachment 503122
ser ju SMC-SHOOL också! cooolt..För några veckor sedan hittade jag den här annonsen:
View attachment 503147
Den skarpsynte ser ju den justerbara svinglagringen, enkelsitsen och extrahålet i sidokåpan. En ZXR750R för småpengar!
Tipsade raskt en Kawasakiintresserad kamrat och skyndade till butiken. Ifall han inte ville ha den så kunde ju jag köpa den, tänkte jag. Han hann köpa den via telefon medan jag åkte till butiken. Nu är den i alla fall räddad undan klåpmek och fusklagningar.
View attachment 503148
Bara resten kvar att göra nu.
Från 2007. Den borde ha hämtat sig vid det här laget.ser ju SMC-SHOOL också! cooolt..![]()
För några veckor sedan hittade jag den här annonsen:
View attachment 503147
Den skarpsynte ser ju den justerbara svinglagringen, enkelsitsen och extrahålet i sidokåpan. En ZXR750R för småpengar!
Tipsade raskt en Kawasakiintresserad kamrat och skyndade till butiken. Ifall han inte ville ha den så kunde ju jag köpa den, tänkte jag. Han hann köpa den via telefon medan jag åkte till butiken. Nu är den i alla fall räddad undan klåpmek och fusklagningar.
Bara resten kvar att göra nu.
Yes indeed. Helt original, men lite sönderälskad. Vederbörande harvade motsvarande sträcka med släp igår:Är det original aluminumtank också?
Det där måste ju vara årets köp - jag får ställa tillbaks mitt blocket på "hela sverige" igen, istället för "Halland med omgränsande län".
Alla borde ha en sådan kompis - Hade harvat med släp upp till Stockholm DiRekckt..
Ser superfin ut..Yes indeed. Helt original, men lite sönderälskad. Vederbörande harvade motsvarande sträcka med släp igår:View attachment 503166
Ja men det kan bullra mer i hjälmen med ruta har jag upplevt. Min 500 Honda hade ruta. Min Ktm sakna. Den var tystareJag tycker också att det kan vara jobbigt med vind på hjälmen.
View attachment 503187![]()
KTM 890 ADVENTURE 2022 säljes i Sala | Blocket
111900 kr - Touring - Sala - Jättefin 890 Adventure 2022 med endast 688 mil! Ny servad nu i Augusti. Handtagsvärme och Techpack installerat. Hos oss kan du ...www.blocket.se
Ja, en del rutor skickar all luft på hjälmen. Passar nog främst folk som är födda utan ryggrad.Ja men det kan bullra mer i hjälmen med ruta har jag upplevt. Min 500 Honda hade ruta. Min Ktm sakna. Den var tystare
Det är Xjell-kåpans förlorade (och anorektiska) barnbarn!Jag tycker också att det kan vara jobbigt med vind på hjälmen.
View attachment 503187![]()
KTM 890 ADVENTURE 2022 säljes i Sala | Blocket
111900 kr - Touring - Sala - Jättefin 890 Adventure 2022 med endast 688 mil! Ny servad nu i Augusti. Handtagsvärme och Techpack installerat. Hos oss kan du ...www.blocket.se
Full redan klockan 15.Ännu en fantastisk annons! Bild 2 hjälper absolut till att klargöra ett och annat.
Påminner om han som sålde lotter på en häst..... men hästen var död.Jösses, läste det första och tyckte den var kul skriven... Men läs det sista han säger i annonsen50 spänn gånger vad? Detta ska jag nog också ta åt mig av men med en bättre hoj. Lär bli miljonär då "på kuppen"
View attachment 503226View attachment 503227View attachment 503228View attachment 503229View attachment 503230
Spökis sålde väl också lotter för en hoj.....Påminner om han som sålde lotter på en häst..... men hästen var död.
"Blev inte han som vann förbannad då?"
"Jo, men han fick tillbaka pengarna för lotten".....
Jag kan sympatisera med iden om en slant swishad vid budgivning.Påminner om han som sålde lotter på en häst..... men hästen var död.
"Blev inte han som vann förbannad då?"
"Jo, men han fick tillbaka pengarna för lotten".....
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |