hannuse
När resan är målet
Det vettetusan....nästan så att det tidsfönstret är passerat för migTrodde nog du skulle låsa in på XS 650an i bakgrunden. Ser fin ut. Yummy!
Den är för gammal, och jag är för ung.....positivt så i alla fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det vettetusan....nästan så att det tidsfönstret är passerat för migTrodde nog du skulle låsa in på XS 650an i bakgrunden. Ser fin ut. Yummy!
Tänk om England hade byggt en Bonneville som XS650:anTrodde nog du skulle låsa in på XS 650an i bakgrunden. Ser fin ut. Yummy!
Det vettetusan....nästan så att det tidsfönstret är passerat för mig
Den är för gammal, och jag är för ung.....positivt så i alla fall.
Istället byggde Japan en engelsk kopia och gjorde det 100 ggr bättre. Den motorn går att borra upp till 900cc och åndå håller den. Snygg är den ocksåTänk om England hade byggt en Bonneville som XS650:an
Den här verkar fin
Cool hoj, har aldrig sett den tidigare.
Cool hoj, har aldrig sett den tidigare.
Måste nog resa norrut i helgen !
Ibland undrar jag lite hur folk tänker när de prisar sina hojar men om inte detta är en annons från någon som lovat tjejen att sälja hojen vette tusan...
Gsxr annons
Schysst utrustning men 1300mil och om jag kommer ihåg rätt hade spök-gösta tujbo på sin....
Spök-göstas hoj
Detta är inte bara en motorcykel – det är en del av motorsportens historia.
Furstenhoffs gixxer har ju en trevlig spec iallafall men vette fan om det höjer värdet på hojen att den varit med i en sån filmning -hade hellre tagit en fin blå/vit med dom milen men gillar dom avskalade gamlingarna utan elektroniska livlinorIbland undrar jag lite hur folk tänker när de prisar sina hojar men om inte detta är en annons från någon som lovat tjejen att sälja hojen vette tusan...
Gsxr annons
Schysst utrustning men 1300mil och om jag kommer ihåg rätt hade spök-gösta tujbo på sin....
Spök-göstas hoj

Att det är just den hojen gör ingenting för värdet men utrustning är riktigt trevlig.Furstenhoffs gixxer har ju en trevlig spec iallafall men vette fan om det höjer värdet på hojen att den varit med i en sån filmning -hade hellre tagit en fin blå/vit med dom milen men gillar dom avskalade gamlingarna utan elektroniska livlinor![]()
Det är säkert den hojen. Såg den stå i hans verkstad när jag var där och bytte däck men då hade den pvm-fälgar och då hade prislappen nästan varit befogad....Spöket hade inte turbo på sin svarta, det var nån streetfightad mc som han skulle slå nått rekord på bakhjulet med.
Minns att det var ISR skivor samt ok fram samt massa kolfiber på hans vanliga K5’a.
Inte helt orimligt att det är den.
Så vidrigt. Hoppas du inte får semester när du lägger ut sådana där bilderFinns så otroligt många färdiga byggnationer nu på Blocket, så man behöver inte ens fundera på att bygga själv.
Ja...jag är bitter över att jag har en vecka kvar till semester, och det är hyfsat väder därute i verkligheten...
View attachment 500526
Han har verkligen fått till det där stuket på sadeln som så många vill ha, men som så få lyckas få till. Exakt rätt vinkel och rätt luft mellan hjulet och sadeln. Mycket skickligt, och ett gott öga för detaljer.Finns så otroligt många färdiga byggnationer nu på Blocket, så man behöver inte ens fundera på att bygga själv.
Ja...jag är bitter över att jag har en vecka kvar till semester, och det är hyfsat väder därute i verkligheten...
View attachment 500526
Hoppas han är duktigare på att skruva än han är på att stava. Det fanns några helt nya ord där i texten.Mer historia att införliva till arkivet för....någon:
View attachment 500577
Den beskrivande texten krävde flera genomläsningar, kanske för att jag för tillfället är nykter...
View attachment 500578
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |