Dagens Blocket! (mc-relaterat)

:unsure:
230 mil och
"Mycket välskött och fullständigt servad med servicebok"

"OBS! Provkörning tillåtes endast för verkligt seriösa och mogna köpare med mångårig erfarenhet av tyngre motorcyklar och tillräckligt med pengar på banken"

"Jag bestämmer vem som får provköra/köpa motorcykeln. Jag ber övriga, vänligt men bestämt, att titta vidare på andra annonser."

230 mil och

"OBS! Provkörning tillåtes endast för verkligt seriösa och mogna köpare med mångårig erfarenhet av tyngre motorcyklar och tillräckligt med pengar på banken"

"Jag bestämmer vem som får provköra/köpa motorcykeln. Jag ber övriga, vänligt men bestämt, att titta vidare på andra annonser."

Satan i gatan, 180 lök för en gamla generationens S1000?!

230 mil och

Hoppas att han har fått en förmyndare.
Med den profilen så är det ju ett ofattbart felköp :va

IMG_6598.jpeg

230 mil och

"Undrar varför jag inte får hojen såld..?"

"I will make you an offer you can't refuse..."🤔

View attachment 500879

Gillar
"Kontakt sker först via mail där ni anger ert mobilnummer så kontaktar jag er när jag har tid"

Det är på nåder att jag ens fundera på att sälja den till just dig...typ :hihi
Det är många som har den attityden när de ska sälja hojen. Hur ska man som köpare visa att man har de rätta kvalifikationerna för att komma i fråga? "Provkörning tillåtes endast för verkligt seriösa och mogna köpare med mångårig erfarenhet av tyngre motorcyklar och tillräckligt med pengar på banken.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back