Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Kollade på skoj vad jag skulle få betala för försäkringen på den, 53.679 / år
Med SMC-rabatt 48.312:-
25,000 hel/helår för mig utan rabatt. 50 år - bor i skogen utan intresse att köpa(eller köra) en sån hoj. Fast jag ju kanske är hans önskade profil på köpare.
Vad ska man ens ha en sån hoj till om man inte kör den på bana? 👀

25,000 hel/helår för mig utan rabatt. 50 år - bor i skogen utan intresse att köpa(eller köra) en sån hoj. Fast jag ju kanske är hans önskade profil på köpare.
Vad ska man ens ha en sån hoj till om man inte kör den på bana? 👀
Jag kom under 14.000 på Länsförsäkringar, jag kanske skall slå till :)

:unsure:
230 mil och
"Mycket välskött och fullständigt servad med servicebok"

"OBS! Provkörning tillåtes endast för verkligt seriösa och mogna köpare med mångårig erfarenhet av tyngre motorcyklar och tillräckligt med pengar på banken"

"Jag bestämmer vem som får provköra/köpa motorcykeln. Jag ber övriga, vänligt men bestämt, att titta vidare på andra annonser."

Inte för att vara sån.. men exakt så skulle jag formulera annonsen om jag hade en sådan hoj, och en grinig andra hälft som tyckte att vi borde sälja den för att köpa en mindre elbil.

Min Harley 1500 helår/helförsäkring. Känns som den borde vara dyrare. Min gamle KTM625 kostar mer.
Morsan har en såndär el-scooter/hipsterrullator.
De införde ju dessa måste trafikförsäkras, åtminstone här, för någon månad sedan.
Jag tyckte att det var skitskoj att Aprilia 1000cc V-twinnen med clip-on styre kostar ca 150kr mindre per år än den... :hihi
Morstanten hade inte riktigt samma humor med det. :va

Morsan har en såndär el-scooter/hipsterrullator.
De införde ju dessa måste trafikförsäkras, åtminstone här, för någon månad sedan.
Jag tyckte att det var skitskoj att Aprilia 1000cc V-twinnen med clip-on styre kostar ca 150kr mindre per år än den... :hihi
Morstanten hade inte riktigt samma humor med det. :va
Alla dessa panschon som huligankör och kraschar ihjäl sig DiRrECKt! på trottoarkanten på de där elsparkcyklarna.

Dyr eller billig?

View attachment 501078
Tror dom tappat sin marknad -ligger en på blocket sen länge också för 187” och säljarn” där säljer en sx500 för strax under 170” en tysk med fet plånbok kanske men för egen del som växt upp med rg/rd/urgixxer nä charmen å nostalgin är inte på den nivån

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back