Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Ibland undrar jag lite hur folk tänker när de prisar sina hojar men om inte detta är en annons från någon som lovat tjejen att sälja hojen vette tusan...
Gsxr annons

Schysst utrustning men 1300mil och om jag kommer ihåg rätt hade spök-gösta tujbo på sin....
Spök-göstas hoj

Spöket hade inte turbo på sin svarta, det var nån streetfightad mc som han skulle slå nått rekord på bakhjulet med.

Minns att det var ISR skivor samt ok fram samt massa kolfiber på hans vanliga K5’a.

Inte helt orimligt att det är den.

Ibland undrar jag lite hur folk tänker när de prisar sina hojar men om inte detta är en annons från någon som lovat tjejen att sälja hojen vette tusan...
Gsxr annons

Schysst utrustning men 1300mil och om jag kommer ihåg rätt hade spök-gösta tujbo på sin....
Spök-göstas hoj
Furstenhoffs gixxer har ju en trevlig spec iallafall men vette fan om det höjer värdet på hojen att den varit med i en sån filmning -hade hellre tagit en fin blå/vit med dom milen men gillar dom avskalade gamlingarna utan elektroniska livlinor :hjarta:squid

Furstenhoffs gixxer har ju en trevlig spec iallafall men vette fan om det höjer värdet på hojen att den varit med i en sån filmning -hade hellre tagit en fin blå/vit med dom milen men gillar dom avskalade gamlingarna utan elektroniska livlinor :hjarta:squid
Att det är just den hojen gör ingenting för värdet men utrustning är riktigt trevlig.

Spöket hade inte turbo på sin svarta, det var nån streetfightad mc som han skulle slå nått rekord på bakhjulet med.

Minns att det var ISR skivor samt ok fram samt massa kolfiber på hans vanliga K5’a.

Inte helt orimligt att det är den.
Det är säkert den hojen. Såg den stå i hans verkstad när jag var där och bytte däck men då hade den pvm-fälgar och då hade prislappen nästan varit befogad....
Jag hade för mig att han hade turbo på den svarta också men har säkert fel då det var 15år sen...

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back