Lite sniket att man måste lägga på några hundringar för att få med sig depåmattan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ok för att den är i fint skick, men det tillverkades ju 6000 st och detta är exemplar 4176, så så värst unik är den väl knappast.
Lite sniket att man måste lägga på några hundringar för att få med sig depåmattan
Nä lite så. Allt man sparar i vardagsrummet blir ju inte guld & gröna skogar automatiskt. Alla 6000 st köpare är väl 40 plus dessutom så det faller inte av en massa i början som typ RD350Ok för att den är i fint skick, men det tillverkades ju 6000 st och detta är exemplar 4176, så så värst unik är den väl knappast.

Var den verkligen trasig?Bara jag som tycker att 110 k är mycket för en hoj som är trasig?![]()
Dämparna fram och bak var rekommenderat att byta av verkstad då båda läckte i annonsen -tyckte mer det var konstigt att dom inte bytt eller renoverat om dom upptäckt det för nån som lämnar till verkstad lär inte byta när hojen kommer därifrånVar den verkligen trasig?
Men i alla fall verkar den ha hittat ny ägare redan, så priset var nog rätt.
Vem är den tänkte spekulanten? Någon som ska fortsätta att arkivera den i vardagsrummet, för att aldrig mer användas? Så fort man börjar åka med den är den inte längre i mint condition och värd hundratusen mindre.Nä lite så. Allt man sparar i vardagsrummet blir ju inte guld & gröna skogar automatiskt. Alla 6000 st köpare är väl 40 plus dessutom så det faller inte av en massa i början som typ RD350![]()
Det verkar så. Men encylindrga hojar går åt snabbt, i synnerhet Yamaha SR400 som säljer oavsett pris. Men även Suzuki Savage och Yamaha SR250 verkar populära. Och alla offroadhojar.Viragona under 15 verkar dock ha svårt att röra sig...
Helt nya renoveringsbara Wilbers WESA fram och bak anpassade till din vikt och körstil landar in på dryga 15.000 monterat så det är ändå inte så farligt på en hoj i den klassen.Var den verkligen trasig?
Du får helt enkelt börja köpa på dig billiga virago535 och plocka av bakcyllen och sälja dem som såndär eftertraktade småstånkor.Det verkar så. Men encylindrga hojar går åt snabbt, i synnerhet Yamaha SR400 som säljer oavsett pris. Men även Suzuki Savage och Yamaha SR250 verkar populära. Och alla offroadhojar.
En (allt annat än) supermono, menar du?Du får helt enkelt börja köpa på dig billiga virago535 och plocka av bakcyllen och sälja dem som såndär eftertraktade småstånkor.
Så läste jag annonsen, kan ju ha missförstått något.Var den verkligen trasig?
En bekant beställde direkt från Wilbers till sin GS, vilket gjorde en del på priset. Monterades av auktoriserad bmwverkstad här. Pre de aktiva systemen, skall sägas.Helt nya renoveringsbara Wilbers WESA fram och bak anpassade till din vikt och körstil landar in på dryga 15.000 monterat så det är ändå inte så farligt på en hoj i den klassen.
En kompis gjorde denna operation i höstas, intye pga läckage utan för att han inte fick byta hoj för frun och istället kostade på den befintliga hehe. Min plan är att göra detsamma istället för att byta upp mig ett antal årsmodeller för 100.000...
Du får helt enkelt börja köpa på dig billiga virago535 och plocka av bakcyllen och sälja dem som såndär eftertraktade småstånkor.
Jag har faktiskt redan funderat på det, men troligen kommer det ge en märklig motorgång och obehagliga vibrationer.Du får helt enkelt börja köpa på dig billiga virago535 och plocka av bakcyllen och sälja dem som såndär eftertraktade småstånkor.
Som en stånka menar du?Jag har faktiskt redan funderat på det, men troligen kommer det ge en märklig motorgång och obehagliga vibrationer.
Du får göra en Mannerstedt, bara att balansera om lite i vevskivorna... ;-)Jag har faktiskt redan funderat på det, men troligen kommer det ge en märklig motorgång och obehagliga vibrationer.

Manb kan ju alltid montera en visselpipa eller munstucket till en trumpet i tändstiftshålet istället.Om man plockar bort cylidern och kolven får man väl bygga en sån där balansklump som Ducati införde på sin supermono på den fria vevstaken.
Därför är det enklare att bara skruva ur ett tändstift och låta en cylinder pumpa luft, då sitter ju motsvarande klump där och skvalpar lojt fram och tillbaka...
Manb kan ju alltid montera en visselpipa eller munstucket till en trumpet i tändstiftshålet istället.
Så läste jag annonsen, kan ju ha missförstått något.
Tydligen så var det bara jag.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |