notrightrider
Reklampaus
"Ty, åt den som har, honom skola varda givet..."
Antar att det är trappstädningen som kostar.
Antar att det är trappstädningen som kostar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och så ska man betala sisådär 15 lökar i månaden i ränta för att bo i ett stenhål i väggen."Ty, åt den som har, honom skola varda givet..."
Antar att det är trappstädningen som kostar.
Och så ska man betala sisådär 15 lökar i månaden i ränta för att bo i ett stenhål i väggen.
Men, det är klart, har man pengarna, så är det ju ett fritt val.
Och så ska man betala sisådär 15 lökar i månaden i ränta för att bo i ett stenhål i väggen.
Men, det är klart, har man pengarna, så är det ju ett fritt val.
Vänd!
Btw har klurat en del på hur vissa föreningar med nollhyra och en lokal i botten fortfarande kan klassas som äkta förening. Någon som har koll?Inte ovanligt med låga avgifter i gamla hus i storstäderna. Finns ett gäng med nollhyra också.
Oftast gamla exklusiva sekelskifteshus med lokal i botten som drar in hyra.
När man slår på en hoj man funderar på...
Till och från besiktningen, men knappt mera.
View attachment 483541
Ja det var riktigt billigt, hade man bott närmare hade jag nog själv åkt och köpt den. Men den lär ju bli såld väldigt snabbt.Oj, den är för billig.
Nå, den som lurar av köparen den Vespan behöver inte skämmas.
View attachment 483542
Det drabbar ingen fattig...
C:a 10 minuter (till fots) från mig.Billigt vespabygge i Göteborg
Tack för erbjudandet men jag bör nog avstå, har kommande utgifter så det räcker ändå tyvärr.C:a 10 minuter (till fots) från mig.
Vill du - eller någon annan - köpa den så kan jag ev. hämta upp den och förvara den temporärt (några dagar, någon vecka) tills nya ägaren har tid att hämta den.
OM den står så nära som påstås.
Hade den inte redan varit såld så hade jag antagit ditt erbjudande. Jag ska till och med ner till Götet i lite andra ärenden i helgen, så det hade passat som handen i handsken.C:a 10 minuter (till fots) från mig.
Vill du - eller någon annan - köpa den så kan jag ev. hämta upp den och förvara den temporärt (några dagar, någon vecka) tills nya ägaren har tid att hämta den.
OM den står så nära som påstås.

Hoppsan, det gick fort. Den var noterad som osåld så sent som för en dryg kvart sedan.Hade den inte redan varit såld så hade jag antagit ditt erbjudande. Jag ska till och med ner till Götet i lite andra ärenden i helgen, så det hade passat som handen i handsken.
View attachment 483545


|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |