Det är bortkastat i så fall, jag kommer aldrig köpa hoj av en handlare. Deras prispåslag gör att hojarna hamnar utom räckhåll för min del.Jag tror dom vänder sig till Tammer.
Den var faktiskt fruktansvärt ful och dålig.Harmonisk design.....![]()
Jag har inte personlig erfarenhet av dom, men visst verkar det som att KTM är dom som lockar ut några pållar mera på bekostnad av hållbarheten.Är inte detta de mest överprisade hojarna på marknaden just nu?
Äldre 1-cylindriga KTM är ju inte direkt
det tillförlitligaste man kan köpa.
Eller kanske bara är jag som haft otur med alla mina även om de var hyggligt nya.
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Ktm 690 https://www.blocket.se/annons/ostergotland/ktm_690/100908058
Bland alla dåliga byggen har denna faktiskt lite schysst stuk. Lite nostalgi-moppe-slit-o-släng-city-beater över sig
Synd på nummerskyltplaceringen bara och avsaknad av framskärm.Bland alla dåliga byggen har denna faktiskt lite schysst stuk. Lite nostalgi-moppe-slit-o-släng-city-beater över sig
Knyter ju lite mer an till det där med att modifiera engelska stånkor och twinnar. Vad säger forumets kawaltdfanbärare, tro?"Schysst 400" tänkte jag först.
Sedan såg jag att det var en 750-twin, och då sved det lite.
Nå, det är ingen W650 av första utgåvan som fått sätta livet till, såatte...
Det blir det korrekt monterade framdäcket som fäller avgörandet: Flip från mig med![]()
Inte helt olik min Kwack av samma modell, även om jag behållit originallacken.Bland alla dåliga byggen har denna faktiskt lite schysst stuk. Lite nostalgi-moppe-slit-o-släng-city-beater över sig
Knyter ju lite mer an till det där med att modifiera engelska stånkor och twinnar. Vad säger forumets kawaltdfanbärare, tro?
.
Knyter ju lite mer an till det där med att modifiera engelska stånkor och twinnar. Vad säger forumets kawaltdfanbärare, tro?
Den har ett både nätt och någorlunda (nåja) funktionellt scramblerstuk.
Är inte något större fan av customvarianterna från åttiotalet även om det finns ett fåtal acceptabla och av dessa står det oftast kawasaki på tanken
Sett en riktigt snyggt ombyggd GSX750ES. Nån i Karlshamn men han hade liksom renodlat det stuket...och så ett Harris 4-1 på det.Nja, fram till mitten åttital gick det mesta att bygga om någorlunda snyggt, men den kom ju ramarna i fyrkantrör, tankar som ansluter till sadel och sidokåpor på knepiga vis och enkeldämpare bak...
Vi har ju skräckexemplet byggt på en Suzuki GSX750ES tidigare i tråden.
Den där man först tror att tanken sitter bakochfram
Jag kanske är ensam, men jag har väldigt svårt att se något vackert hos SRX600.Sett en riktigt snyggt ombyggd GSX750ES. Nån i Karlshamn men han hade liksom renodlat det stuket...och så ett Harris 4-1 på det.
Det märkliga är att ramen på den rena och formfulländade SRX 600 ser ut att bestå av bristfälligt ihophäftade plattjärn, plåt och runda rör ur skrotlådan. Japaner, hur tänkte de?
Precis. Förr i tiden kallades det att "drevs UPP" när man ökade utväxlingen.Synd på nummerskyltplaceringen bara och avsaknad av framskärm.
Nerdrevad?
Dom kanske anställde Dansken som designade Nimbus Motorcyklar?Sett en riktigt snyggt ombyggd GSX750ES. Nån i Karlshamn men han hade liksom renodlat det stuket...och så ett Harris 4-1 på det.
Det märkliga är att ramen på den rena och formfulländade SRX 600 ser ut att bestå av bristfälligt ihophäftade plattjärn, plåt och runda rör ur skrotlådan. Japaner, hur tänkte de?
Finna några plumpar, t ex fälgar men du företräder möjligen vad majoriteten tycker mtp hur få som såldes. Den är utan tvekan en udda fågel.Jag kanske är ensam, men jag har väldigt svårt att se något vackert hos SRX600.
Tanken och ramen är inte bra, möjligen besitter hojen den simpla skönhet som en stånka alltid har. En cylinder är nåt visst.Jag kanske är ensam, men jag har väldigt svårt att se något vackert hos SRX600.
Finna några plumpar, t ex fälgar men du företräder möjligen vad majoriteten tycker mtp hur få som såldes. Den är utan tvekan en udda fågel.
Tittar jag på min mc-cv så har jag nog mest haft rätt (enligt normen) fula hojar. Kanske 50/50.
![]() |
Iron Horse Show – tillbaka efter 10 år
Halva grejen med en lyckad ... |
![]() |
Test av öppningsbara hjälmar
Onlinepubliceringen av den ... |
![]() |
Adventure Days i Säfsen – Anmälan öppen!
Bike deltog i fjolårets Adv... |
![]() |
Motocross-SM på Malmabanan i Västerås
Många i publiken hade tagit... |
![]() |
Bike grusbusar i Sörmländska skogarna!
De sex vassaste grusbusarna... |
![]() |
Bildkavalkad Norrtälje
Foto: Manfred Holz Nu ha... |
![]() |
Finbesök från Tyskland x 2!