Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Det fanns väl inga GSX-R 1100 för 25 år sedan? :va
86 till 98 enligt Wikipedia. Men frågan är om den är reggad i Sverige någon gång - om inte så borde det vara svårt att få den godkänd enligt dagens emissionsregler - eller tänker jag fel?

86 till 98 enligt Wikipedia. Men frågan är om den är reggad i Sverige någon gång - om inte så borde det vara svårt att få den godkänd enligt dagens emissionsregler - eller tänker jag fel?
Kan vara.
Brukar gå att trolla bara det finns papper från back in the day.
Men JAG undrar ju hur man lyckas köpa en hoj och ha den i kartong hela livet? :va Fan var det bra för liksom?

Kanske för att "köra inom inhängnat område "?!

Problemet är att han inte vill öppna kartongen för att fota den, så han har lånat bilder från nätet. Kommer han vilja öppna kartongen för att man ska få kolla innan man bestämmer sig för att köpa den? Annars kan man verkligen tala om grisen i säcken...
Schrödinger's katt...

Samtidigt är ju priset inte på något sätt avskräckande. 25 år ”gammal” men fortfarande ny sporthoj till något lägre pris än ”ny” ny sporthoj. Och denna finns i ett enda exemplar, inte i överflöd…

Trimmad GSX-R 1100 motor om jag minns rätt och bra mycket kortare och lättare än samtida GSX-R 1100…
Skicket beror ju på hur hojen förvarats under alla dessa år, jag hade inte köpt en kartong för tvåhundra loppor utan att kontrollera innehållet först. En mus som tagit sig in kan ställa till med mycken oreda...

Det finns folk till allt. Du kan köpa 3 st sådana där, eller den här Harleyn.
1748412181992.png

Det finns folk till allt. Du kan köpa 3 st sådana där, eller den här Harleyn.
View attachment 515792
Jag läste det där ovanför priset som OMG! Leverans! Det bör vara känslan hos säljaren...

Det fanns väl inga GSX-R 1100 för 25 år sedan? :va

Det gjorde det väl, även om det nu råkade vara 27 år sedan det fanns nya…

Blocket borde ju lägga till ett "Visa ej HD"-filter så man slipper se skiten. :D

Blocket envisas ju med att blanda ihop fyrhjulingar och motorcyklar och här uppe är ju typ 90% av annonserna hjulingar. Mycket tacksamt att det då finns en knapp för att slippa se hjulingar. Försök att leta efter en fräsch TRX utan denna knapp…103-2 just nu…

Det gjorde det väl, även om det nu råkade vara 27 år sedan det fanns nya…

Blocket envisas ju med att blanda ihop fyrhjulingar och motorcyklar och här uppe är ju typ 90% av annonserna hjulingar. Mycket tacksamt att det då finns en knapp för att slippa se hjulingar. Försök att leta efter en fräsch TRX utan denna knapp…103-2 just nu…
Bra med brist på konkurrens. För blocket alltså. Kollade Trustpilot för Blocket och Tradera. Monopol är fett.

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet