Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Egentligen gårdagens bild. Monterat fast mina nya lampor. Tvungen testa. Lyser så in i helvete!
Från Amazon. https://amzn.eu/d/a2HToVpVad är det för lampor då? Ser ut som två gula DRL och ett fjärrljus längst ner?
Jag åker på Söndag får se hur vädret blir denna gångenView attachment 518071För en gångs skull låg jag precis efter värsta regnvädret och inte mitt i när jag närmade mig malmö, över öresundsbron och en bit in danmark. Hade precis slutat. Några få stänk endast. Hoppas turen håller i sig.
View attachment 518072
Övernattning i DK.
Funkar inte hastighetsmätaren? Samma mätarställning på två bilder.Hyrde en XT500 och brassade runt lite på grekiska ön idag. Finns många intressanta småvägar att prova här!
Hojen var ju som gjord för detta också. Väldigt nöjd.
View attachment 518076
View attachment 518077
View attachment 518078

ObservantFunkar inte hastighetsmätaren? Samma mätarställning på två bilder.![]()
Lite stor för att vara en 250 i mina ögon.En Virago på donken Sveavägen ikväll, Tammers?
View attachment 518075
Pissade du på Ryssland? Tycker det ser för fint ut. Det förtjänar det inte.View attachment 518102
Hojen står I Norge, bakgrunden är Ryssland.
Om du tittar på andra sidan älven ser du en rysk röd stolpe, Norges är gul.Pissade du på Ryssland? Tycker det ser för fint ut. Det förtjänar det inte.

|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!