Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mäktiga landskap (mäktig värme ocksåPå väg mot Theth i Albanien. 40 grader som varmast idag.
View attachment 517371
View attachment 517372
Kan inte vara ett nöje att åka sådan värme?På väg mot Theth i Albanien. 40 grader som varmast idag.
View attachment 517371
View attachment 517372
Nej, inte om det är så varmt hela tiden. Är ju på höjd delar av dagen och där är det 28 - 34. Man vänjer sig lite, men varmt är det. Vägarna, vyer och upplevelser väger upp med råge tycker jag.Kan inte vara ett nöje att åka sådan värme?
Du får bli en ny youtuber "Hixman boots"!!Nej, inte om det är så varmt hela tiden. Är ju på höjd delar av dagen och där är det 28 - 34. Man vänjer sig lite, men varmt är det. Vägarna, vyer och upplevelser väger upp med råge tycker jag.
Mäktiga landskap (mäktig värme också)
Kolla https://www.youtube.com/@LassesMcResorDu får bli en ny youtuber "Hixman boots"!!
För några år sedan 2011(?) så håller jag Pensionerad/Sparkad på och roar mig med Motionsorientering och har varit i Partille och tagit en kontroll. Kortaste vägen till nästa kontroll är genom skogen längs en stig. Jag har med cykel men leder cykeln för det är bottenlöst sankt bitvis. Mitt inne skogen står en skylt vid stigen Cykling förbjuden (framme vid Göteborgs kommungräns) Jag fortsätter framåt, gående ledande / släpande cykeln.Jag tror nog att lokala föreskrifter bör kunna gälla oavsett vad trafikverket sagt.
Jämför med när butiker förbjuder att köra elsparkcykel inne i butiken.
Beklagar sorgenUrsäkta mig, inte lika gladlynt nu... Mina barns mors sten jag fick idag har "rests", vacker men så sorgligt. Hon åkte med mig bakom vid två tillfällen. Så orättvist! Ta hand om er, vi har bara ett liv!View attachment 517390
Tänkte faktiskt på elassisterade MTB-hojar och de där cyklarna med feta däck som man ser i skogen, de sliter upp stigarna rätt mycket när det är mjuka partier.
Så är det väl med dom flesta tvåhjuliga farkoster i Sverige, eller?Dom flesta av dom är olagliga på väg också, och således olagliga överallt utom på inhägnat område
Fynd i en gammal lada hos svärföräldrarna.
En belysning till....troligen en cykel, med tygbeklädd kabel, och en väldigt märklig anslutningskontakt (ej på bild).
Men jösses vilken lins, väldigt många gram glas.
Ska vårda denna, och den kommer inom kort att driftsättas i Cafe Dunken, så kika gärna förbi och beskåda den.
View attachment 517419
Vid snabbt besök slänger jag med fyra navkapslar som är helt oanvända.
Trevlig helg på er (måste krypa vidare i röran)!
View attachment 517420
Ja, det är förlåtet, speciellt när du inte vet var du har den.Någonstans har jag en väggklocka gjord av en sådan navkapsel, klockan var gjord innan kapslarna blev ovanliga, så det är förlåtet
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|