Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Där har man stannat många gånger och tagit en paus.SUV på två hjul.
View attachment 514064
Man ser ju direkt att den bara är bankörd, inga chickenstrips och att mittpressningen på slickset sitter kvar.
Carlos Checa
Har läst på ett internetforum att det går bra att ha flarran öppen i flera år. Inga problem! Din kan vara bättre än ny!Röjde lite i den otroliga röran i verkstaden igår. Hittade den här. Skvalpar runt lite därinne fortfarande. Undrar om den är för gammal?
View attachment 514120
Häll i lite Slick50 i den, då kan du till och med ta bort bromsslangarna!Röjde lite i den otroliga röran i verkstaden igår. Hittade den här. Skvalpar runt lite därinne fortfarande. Undrar om den är för gammal?
View attachment 514120
Gul, röd, blå!
Som ett sportlagGul, röd, blå!
Hällde den i Volvon. Verkar funka.Häll i lite Slick50 i den, då kan du till och med ta bort bromsslangarna!
Oöppnad?Hällde den i Volvon. Verkar funka.
Gult och svart ska det varaSom ett sportlag![]()
Jag kör bara den där bilen några kilometer om året och bromsvätskan som ligger i bilen är väl minst 20 år gammal. Om inte trettioOöppnad?
Det jag upplevt när man snikat och testar med den där öppnade flaskan, (som ser fin ut då), är att den blir muggig väldans kvickt. Kan funka om man inte vänder ryggen till för då är det kört. Jobbigt efter någon vecka… Men hur vet vätskan, det är min undran?
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |
|
|
HJC stärker kundrelationen
Pressrelease från HJC Helme... |