Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu blev jag nyfiken, lirar du gitarr? Kanske dags för ett sporthojband? Mitt garage består också av en musikdel och känner man för lite extra tryck i musiken då man skruvar så har jag en "garagestereo" med 6kW slutstegseffekt?![]()
Något helt annat. Kontemplation tillsammans med Gary Moore i lurarna.

Nu blev jag nyfiken, lirar du gitarr? Kanske dags för ett sporthojband? Mitt garage består också av en musikdel och känner man för lite extra tryck i musiken då man skruvar så har jag en "garagestereo" med 6kW slutstegseffekt![]()
Haha jo jag lirar det mesta och på bilden syns en av mina 9 gitarrer och 5 förstärkare…![]()
Märkligt nog har jag tyst i garaget eller snarare så är det mest blandat svordomar, osande eder och klink från verktyg.

med 6kW slutstegseffekt?
Nyfiken?
byggde ett eget steg med 4*500 watt 8 ohm 4* ohm 1000 watt o 4*2 ohm 2000 watt samt brygga 2* dubbelt o med en trafo del som klarade av att ge 134 amp per kanal
6 st 100 volt 10,000 farad glättnings kondingar.
3 st Speciallindade ringkärnor på sem i Åmål som väger 6 kg st samt 6 st A 1 kg st tot 24 kg trafo.
2 st 16 amp matningarna en per kanal..
Tyvärr såldes detta för några år då grannarna inte riktigt gillade min musiksmak??
Hittade några av reserv trisorna Hitachi J55 o sk175. Svåra som fasen att få tag på då o kanske omöjliga idag
View attachment 464314
Ut på bana!Objektivt bättre? ?
Haha…det beror på parametrarna det ?
Jag har inte testat bana alls, så jag är lätt frånåkt gissar jag
Jag gillar denna generation därför att den har en homogen design,och Daytonans senapsgula metalliclack är både unik och snygg, samt ramen lite fräsigare än på min RS.
Du måste inte köra fortare än du själv vill oavsett om andra kör fortare eller långsammare.
Enda gången jag sett fler än idag är vid Mälaren Runt.Väldigt mycket hojar ute idagStannade för ett litet lunchbreak vid en sjö.
Jag är väl frisk nu, föråt mig på alla halstabletterna och nu vill jag inte se dom. Nu är jag dessvärre lite magsjuk, tycker jag.Hur gick det? Jag har varit sjuk i en vecka och medicinen är slut.
Den bor i Örby slott/Liseberg! Den luftas flera ggr i veckan!Denna fina Ford HotRod med chevymotor såg jag för någon vecka sedan i jobbet.
View attachment 464422
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!