gluffis
Slowrider
Du kanske skulle prova 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Knäskrap...?! Är det inte hälskrap som gäller på en motard? Det har jag ju sett på TV, ner med hojen och ut med foten under styret så att det inte tar i backen.Motard är sjukt roligt... hur kul som helst o det går inte ens fortKänslan när man knäskrapar på en offroadare är lite annrolunda
![]()
Sorry, jag uttrycke mig felaktigt. Jag menade inte substitut, utan komplement till GG;n. NeonMannen har synts på diverse 2-hjuliga fordon, och på olika underlag genom åren. En busmotard skulle passa honom bra. Många timmar skulle spenderas på Gröndal.måste ha delirium, detta kan inte stämma...självaste neonmannen... nee...![]()
Knäskrap...?! Är det inte hälskrap som gäller på en motard? Det har jag ju sett på TV, ner med hojen och ut med foten under styret så att det inte tar i backen.
Jag har precis varit ute och lekt med enduron
Dock så är jag helt oduglig på att köra känner jag. Hur lär man sig att göra ståendes wheelies? Sitter jag ner så kan jag dra upp den och hålla den en bit (letade inget balansläge idag) men ståendes fick jag inte till. Några tips från motardpiloter och andra?!
Sen att jag inte kan svänga eller använda fotbromsen behöver nog åtgärdas också...
Fan vad vädret är härligt! Tur att tåget spårade ur i hallsberg i morse så jag blev tvungen att "jobba" hemma idag![]()
Ja tack SJ för att jag fick stå o vänta på tåget och 2 minuter efter utsatt tid så talar dom snällt om att det är inställt.
Någon som har tips om en vettig verkstad i Västerås? Jag behöver byta katalysatorn på skåpbilen - jag köpte en universal kat men den som bytt tidigare har kapat och svetsat så djävla illa att jag inte klarar av att byta själv... dags att överlåta till ett proffs!
Jag hittade en lekkamrat när jag var ute och busade med enduron! (Han kände visst SGM, hette Nicklas och körde en FE450 '09)
Bra att ha en åkkompis om man skrotar i någon buske och ligger och har ont...
Då har du träffat han som lurade ut mig i gröndal och enduroskogen från början. Klart sympatisk filur.
Avgaspiraten är rocknroll på den typen av jobb du behöver hjälp med.
http://gulasidorna.eniro.se/f/avgaspiraten:14871040
Perfekt, tack! Jag ringer dom direkt, jag har kört förbi skylten där avgaspiraten bor!
brukar vara billiga oxå gränsen på att man undrar om dom skattar!![]()
![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show