Dagbokstråden

Happ, nu har man sett senaste GR rullen. Börja bra med turbobusa med massa kameravinklar. Sedan var det inge speciellt förutom klippet som antar gjorde att dom döpte det till just "WTF", antar att föraren av subarun köpte triss och vann 25k i 25 år efter det. ;)

Får 4 av 10 då pga att bonus klippen höjjde upp den.

1:an är nog en av dom bästa ännu som tex brostugan, burnisen vid slottet osv det var skoj. Speakerröst med lite löjliga stories hade inte skadat i senaste.

Tomte sökes...

Mina barn tror fortfarande på tomten, någon som vet hur jag kan få fram en tomte i västerås på julafton?

Är inte du något av en tomte Erik? :hihi Jajäääädrar. Snowboardpremiär i förrgår (Kläppen), ovettigt kul, någon mer här som åker på tvärsen utförs?

Kan bli lite åka' i mellandagarna, och ev. på juldagen (då i Romme)?

Vågar ni?

Vintersolståndet

Härligt, tyckte att det var lite ljusare i morse :rolleyes:

God jul & Gott nytt år!

Idag var jag och hälsade på i T-påsens garage. Han satsar hårt inför nästa säsong. Karln har t o m ett eget lekakul-hav för att träna krascher i. Enligt uppgift drar han på sig skinnställ och hjälm och slänger sig däri och tränar på att landa rätt och mjukt.

Idag var jag och hälsade på i T-påsens garage. Han satsar hårt inför nästa säsong. Karln har t o m ett eget lekakul-hav för att träna krascher i. Enligt uppgift drar han på sig skinnställ och hjälm och slänger sig däri och tränar på att landa rätt och mjukt.

Exakt!, gäller att förbereda sig in i minsta detalj. Övar volter åt alla håll samtidigt som jag försöker göra V tecknet.. ;)

Fick iaf tummen ur och monterade på öhlinarn idag. Bara för att upptäcka att jag måste flytta laddningsregulatorn ca 5 cm. Man blir aldrig färdig. :mad::mad:

öhlinarn.jpg

Man blev ju inte mindre peppad av att träffa dig heller neonmannen. 2012 kommer det gå snabbt på banan. :tummenupp

Gårdagnattens upptäckt var att det är dags för kopplingsbyte på T5an... Yay för slirande koppling...

Tur Sachs gör bra grejjer då...

Alla har inte fejjan, men men..ikväll tänkte vi fika vid Donken vid 18:30 iaf:fakta:)

känns bra cp när man köper en grej från us and a när frakten är dyraren en prylen, när jag köper samma grej begagnad för samma pris utan frakt här.. inte konstigt att hojfirmor går omkull.

Motard är sjukt roligt... hur kul som helst o det går inte ens fort :D Känslan när man knäskrapar på en offroadare är lite annrolunda ;)

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025