Dagbokstråden

Det finns det säkert, men jag är sugen på såna steglöst justerbara ;) Kommer inte ihåg om det var PP eller Gilles som hade. Kostade en mindre njure dock..

Jag har klåfingrat på PP´s steglösa, och tyckte dom kändes ovanligt rappliga och gav inte alls något kvalitetsintryck. Dessutom kärvade dom i vissa lägen på returen för växelpinnen/mekanismen. Var iofs. på en lite äldre hoj så dom kanske är förbättrade till nyare maskiner, då är det ju en annan femma.. Men bara en liten head´s up iaf, du kanske kan kika på ett par sådana monterade på en lika hoj som du har, innan du beställer såas.. :)

Inflyttad :)

Nu sitter jag i soffan med en whisky och vilar. En sprillans ny FE 570 i garaget och en bättre begagnad banpreppad CBR 1000 RR fick följa med till västerås från stockholm :)

Ont i rygg och biceps - har kört 7 vändor med racebus och släpvagn för att få hit nästan allt, och så en vända till imorgon och allting är färdigflyttat.

Någon annan här med sporthoj eller enduro som bor i Erikslund?

Nu sitter jag i soffan med en whisky och vilar. En sprillans ny FE 570 i garaget och en bättre begagnad banpreppad CBR 1000 RR fick följa med till västerås från stockholm :)

Ont i rygg och biceps - har kört 7 vändor med racebus och släpvagn för att få hit nästan allt, och så en vända till imorgon och allting är färdigflyttat.

Västerås är inte så stort, håll koll i "geggmoppetråden":tummenuppOch övriga trådar för oss andra asfaltsinriktade.:)

Välkommen till Västerås :) Vi träffades ju på GR för nått år sen, på smc-s 4-dagars.. Har du kvar cbr:en som du hade då? Den såg grymt fin ut minns jag.. Har du motardhjul till 570:n eller? Får väl ses på nån kommande gruppkörning eller så :tummenupp Ha de gott!

App app :ajjabajja

I den här delen av landet bor man inte i sina stadsdelar utan på....Du bor på erikslund...Och därmed basta.

Jaha igår blev det en nätt liten roadtrip på ca: 70 mil, som resulterade i en ny moppe i garaget igen. En gammal fick flytta ut som kompensation :D Så nu är det väl bara att söka medlemskap i "Team green", som verkar vara den nya trenden :tungan

Nån bild på cheyhojjen :tungan

Bifogat

• 20080920459.jpg
    20080920459.jpg
    227.9 KB · Visningar: 68
  • 20080920483.jpg
    20080920483.jpg
    231.8 KB · Visningar: 74
  • 20080920473.jpg
    20080920473.jpg
    229.3 KB · Visningar: 68
Jaha igår blev det en nätt liten roadtrip på ca: 70 mil, som resulterade i en ny moppe i garaget igen. En gammal fick flytta ut som kompensation :D Så nu är det väl bara att söka medlemskap i "Team green", som verkar vara den nya trenden :tungan

Ska man gratulera eller beklaga?
Du är så lättlurad, vi i 600 gänget blir fler o fler. :tummenupp

Jävligt snygg hoj, ser välbevarad ut på bilderna, Grattis.

Har Lakritsremsans medlemmar rabatt på Kawasaki ZX6;or :va... Hur som helst, grattis till vad jag misstänker är en riktigt skojig hoj... För att vara en Kawasaki

vart köper jag inlineshjul billigast i närområdet??
biltema har för 79kr/paret,
kommer man undan billigare?
lagrade hjul i samma strl?

projekt på gång :)

Ser fin ut :) säkert en riktig bålgeting !!

Ska man gratulera eller beklaga?
Du är så lättlurad, vi i 600 gänget blir fler o fler. :tummenupp

Jävligt snygg hoj, ser välbevarad ut på bilderna, Grattis.

Hehe kör på gratulation, den här ska man nog trivas på ett tag framöver.. Vet sen tidigare att 600:a är grymt trevligt, men ändå trevligt med 1000cc när man mest åker gata. Nu ska jag försöka släpa mig iväg på lite fler bandagar och då passar nog en 600:a bättre för en total nybörjare.

Ja den verkar riktigt fin/välvårdad.. Hoppas på en ordentlig provkörning innan säsongen är slut :) Går GSR:en bra då?

Har Lakritsremsans medlemmar rabatt på Kawasaki ZX6;or :va... Hur som helst, grattis till vad jag misstänker är en riktigt skojig hoj... För att vara en Kawasaki

Haha jepp "bästa pris kompis" gäller för alla medlemmar som köper kawwa, alternativt tag 2, betala för 1 :D

Tack, den verkar bra de lilla jag provat :)

hoppas det för flundrar oxå på en sånn :tungan

Gört ba, du vågar aldrig :arsele

:krama

Ja fan, de verkar ju funka bra för dig å Jien, så tänkte att jag måste ge de en chans :tungan :D

Ser fin ut :) säkert en riktig bålgeting !!

Ja kul med 600:a så man får varva och växla lite. Kanske inte går så snabbt i verkligheten, men det känns så iaf. hehe

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman